ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آلکاتل از تبلت «POP 7 LTE» با قیمت مناسب پرده برداشت

در حالی که علاقه عمومی کاربران به گجت هایی به نام «تبلت» کاهشی داشته، سازندگان این گونه گجت ها به راه های مختلف می کوشند تا آنها را دوباره برای مشتریان جذاب نمایند. یکی از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

در حالی که علاقه عمومی کاربران به گجت هایی به نام «تبلت» کاهشی داشته، سازندگان این گونه گجت ها به راه های مختلف می کوشند تا آنها را دوباره برای مشتریان جذاب نمایند. یکی از همین راه ها، کاهش قیمت است. امروز شرکت «آلکاتل» از یک تبلت مجهز به اندروید ۶ پرده برداشته که تنها ۱۳۰ دلار قیمت دارد.

تبلت مورد نظر «POP 7 LTE» نام دارد، به نمایشگری ۷ اینچی مجهز شده و رزولوشنی برابر با ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل دارد. آلکاتل دقیقا بیان نمی کند که چیپست دستگاه از چه نوعی است و تنها می گوید که به دست کوالکام ساخته شده. اطلاعات دقیق تر البته در دسترس هستند. چیپست گمنام به پردازنده ای ۱.۱ گیگاهرتزی و ۴ هسته ای محهز شده. رم دستگاه نیز برابر با ۱ گیگابایت است و صرفا ۸ گیگابایت حافظه داخلی در محصول مورد نظر یافت می شود که البته با کارت حافظه جانبی می توانید آن را افزایش دهید.

آلکاتل برای تبلت ارزان قیمت خود یک باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری انتخاب کرده در حالی که دوربین اصلی دستگاه کیفیتی ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن نیز به یک سنسور دو مگاپیکسلی مجهز شده است.

تنها مزیت POP 7 LTE، قیمت بسیار مناسب آن است. همانطور که از نامش پیداست، قادر هستید یک سیم کارت درون آن قرار داده و از ارتباط نسل چهارم - LTE بهره بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی