ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تسخیر بازار موبایل های پرچمدار توسط اسنپدراگون ۸۲۰
تکنولوژی

امسال ۱۱۵ گجت گوناگون از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده کرده اند

بعد از افتضاح داغ شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ و کنار گذاشته شدن آن توسط برخی تولید کننده ها و در نتیجه بحران مالی و اخراج بخشی از کارکنان، کمتر کسی انتظار آن را داشت که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

بعد از افتضاح داغ شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ و کنار گذاشته شدن آن توسط برخی تولید کننده ها و در نتیجه بحران مالی و اخراج بخشی از کارکنان، کمتر کسی انتظار آن را داشت که کمپانی کوالکام بتواند با این سرعت خود را احیا و به قله بازار بازگرداند.

اما عرضه چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ تقریباً همه چیز را به سرعت از ذهن ها پاک کرد و حالا این چیپست قدرتمند در تمام پرچمداران امسال (البته جز آیفون ها) حضور دارد.

یکی از مدیران این شرکت که در کنفرانس جهانی اینترنت موبایل در چین سخن می گفت اعلام کرد تاکنون از این پردازنده در ۱۱۵ گجت مختلف از جمله تلفن هوشمند، تبلت ها، گجت های واقعیت افزوده، ربات ها، وسایل نقلیه و سامانه های خودرویی استفاده شده است. برخی از این محصولات هنوز در مرحله طراحی و توسعه قرار دارند و تا سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهند شد. البته خودروهای مجهز به این پردازنده زمان بیشتری تا معرفی دارند.

s-0ea53eaf227a46719492f0e8ef712b0d

در این کنفرانس کوالکام لیست بلندبالایی از موبایل های پرچمدار کمپانی هایی را ارائه کرد که از جدیدترین چیپست آنها استفاده می کنند. به طور دقیق تمام کمپانی های مطرح امسال به محصول کوالکام اعتماد کرده و وظیفه امور پردازشی اسمارت فون های خود را به دستان قدرتمند آن سپرده اند.

می توانید به این لیست هدست واقعیت مجازی Pico Neo به همراه کنترلرهایش (تصویر بالا) و یک خودرو مجهز به تبلت دارای چیپ اسنپدراگون 820A روی داشبردش را نیز اضافه کنید. مدل 820A به طور اختصاصی برای خودروهای هوشمند توسعه داده شده و به همراه پلتفرمی نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی از QNX ،Apple Car Play و Google Android Auto عرضه می شود.

bcd77356492749198ed93e544b0dd94d

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • KING?
    KING? | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام...
    فک کنم بیشتر شما دیجی ها منو بشناسید((از رو کامنت هام))
    من یه کانال درباره تکنولوژی زدم
    هرکس دوست داشت از کانال ما تبلیغ کنه یا جوین بده به آیدی زیر مراجه کنه...ممنون((محمد سلیمانی))
    @tele_digi

    • کامران
      کامران | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

      تبریک میگم ، اعتماد به نفس خوبی داری

مطالب پیشنهادی