ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم موبایل گلکسی J2 از سامسونگ در پایگاه AnTuTu رویت شد

کمپانی سامسونگ در ماه مارس، از نسل دوم دو موبایل اقتصادی گلکسی J5 و گلکسی J7 رونمایی کرد و اطلاعات و تصاویری از آنها انتشار یافت. حالا به نظر می رسد که کره ای ها ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

کمپانی سامسونگ در ماه مارس، از نسل دوم دو موبایل اقتصادی گلکسی J5 و گلکسی J7 رونمایی کرد و اطلاعات و تصاویری از آنها انتشار یافت. حالا به نظر می رسد که کره ای ها خود را برای معرفی عضوی دیگر از خانواده گلکسی جی آماده کرده اند و می خواهند از نسل بعدی موبایل گلکسی J2 رونمایی کنند؛ اسمارت فونی که نسخه 2016 آن اخیرا با نام SM-J210F در پایگاه بنچمارک AnTuTu رویت شده است.

دستگاه مورد اشاره قرار است به نمایشگری با رزولوشن 720p مجهز باشد که اندازه آن هنوز مشخص نیست. با این حال، نسل اول گلکسی J2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عرضه شد و می توان حدس زد که نمایشگر تلفن همراه جدید، یا اندازه ای مشابه با نسل قبل خواهد داشت یا حدودا 5 اینچ خواهد بود. مدل 2016 گلکسی J2 همچنین از چیپست چهار هسته ای Spreadtrum SC8830 و پردازنده گرافیکی Mali-400 بهره می برد.

از جمله دیگر مشخصات گلکسی J2 جدید می توان به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد و اگرچه اندروید 6.0.1 مارشملو به صورت پیش فرض روی آن نصب شده، اما رابط کاربری TouchWiz سامسونگ نیز در آن به چشم می خورد. در نهایت دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، خیال کاربران را از ثبت تصاویری با کیفیت راحت می کند.

باید توجه داشت که چیپست Spreadtrum SC8830 از اتصال 4G LTE پشتیبانی نمی کند و مسلما دستگاه، تنها از اتصال اینترنتی 2G و 3G بهره مند خواهد بود. قیمت اسمارت فون مذکور نیز کماکان نامشخص است اما با توجه به سابقه سامسونگ و نسخه قدیمی گلکسی J2، می توان حدس زد با موبایلی بسیار اقتصادی و ارزان قیمت مواجه خواهیم بود.

Galaxy-J2-2016-AnTuTu_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی