ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار بسته الحاقی The Witcher 3: Blood and Wine مشخص شد

بعد از انتظارات فراوان، بالاخره تاریخ عرضه بسته الحاقی Blood and Wine برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt مشخص شد و گیمرها می توانند در هفته دوم خردادماه، به دومین بسته بزرگ محتویات اضافه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

بعد از انتظارات فراوان، بالاخره تاریخ عرضه بسته الحاقی Blood and Wine برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt مشخص شد و گیمرها می توانند در هفته دوم خردادماه، به دومین بسته بزرگ محتویات اضافه برای بهترین بازی سال 2015 دسترسی پیدا کنند.

استودیوی لهستانی CD Projekt RED اعلام کرده که نسخه ای فیزیکی و Limited Edition نیز از بسته الحاقی مورد بحث عرضه خواهد شد که کارت های فیزیکی Northern Realm و Nilfgaard مینی گیم Gwent را در خود جای خواهد داد. Blood and Wine به صورت جداگانه نیز قابل خریداری بوده و با پیش خرید آن، از تخفیف 2 دلاری بهره مند خواهید شد.

بسته الحاقی Blood and Wine بیش از 90 کوئست یا مرحله جانبی، 20 نوع دشمن و 30 سلاح جدید در خود جای می دهد و البته دوست داران بازی کارتی Gwent هم می توانند به یک بسته کاملا جدید از کارت های این بازی دسترسی داشته باشند. با توجه به اینکه گزینه های شخصی سازی Witcher 3، تا به امروز به مراتب کمتر از سایر بازی های نقش آفرینی بوده اند، بسته الحاقی مورد بحث تمرکزی ویژه روی این بخش دارد و تقریبا تمام بخش های لباس گرالت، شخصی اصلی بازی را می توان شخصی سازی کرد.

The Witcher 3: Blood and Wine در تاریخ 31 مه (11 خردادماه) با قیمت 20 دلار روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. به گفته استودیوی لهستانی، Blood and Wine بیش از 30 ساعت گیم پلی در خود جای می دهد که برای یک بسته الحاقی 20 دلاری، بسیار تحسین برانگیز است. در پایین تیزری کوتاه از بازی قابل مشاهده است.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی