ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن واقعیت افزوده Low’s برای بهبود دکوراسیون داخلی از طریق پروژه تانگو رونمایی شد

کمپانی لنوو در کنفرانس Tech World خود که همین حالا در حال برگزاری است، بالاخره دستگاهی بهره مند از «پروژه تانگو» را معرفی کرد؛ پروژه ای که قرار است امکان نقشه برداری سه بعدی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۵۸

کمپانی لنوو در کنفرانس Tech World خود که همین حالا در حال برگزاری است، بالاخره دستگاهی بهره مند از «پروژه تانگو» را معرفی کرد؛ پروژه ای که قرار است امکان نقشه برداری سه بعدی در محیط های بسته را فراهم آورد. اما حالا که زمان زیادی تا دسترسی عامه مردم به پروژه تانگو باقی نمانده، باید منتظر عرضه اپلیکیشن هایی برای این قابلیت نیز بود.

در همین راستا کمپانی Lowe's از اپلیکیشنی واقعیت افزوده برای بهبود دکوراسیون داخلی از طریق پروژه تانگو رونمایی کرده که به شما اجازه می دهد پیش از آغاز نقشه برداری، لوازم خانگی و اسباب و اساس منزل را به صورت مجازی در نقاط خاصی از خانه خود قرار دهید.

اپلیکیشن مورد اشاره این امکان را برای مخاطبان فراهم می سازد تا به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده، بخش های مختلف خانه را مورد بررسی قرار داده و برای مثال مشاهده کنند که استفاده از کف پوش چوبی، چه تاثیری در ظاهر اتاق پذیرایی آن خواهد داشت. یا می توان پیش از خرید یک مبل، میزان همخوانی آن با دکوراسیون داخلی منزل را مورد بازبینی قرار داد.

مسلماً اپلیکیشن جدید Lowe's نه تنها در حوزه های گیمینگ و آموزشی کاربرد دارد، بلکه راه حلی مناسب پیش روی آن دسته از طراحانی خواهد گذاشت که با سلیقه خریداران محصولات خود آشنایی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی