ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 با نمایشگر QHD عرضه خواهد شد [شایعه]

بنابر گزارشی جدید، سامسونگ تصمیم گرفته تا برای تولید پنل نمایشگر فبلت گلکسی نوت 6 (که احتمالاً گلکسی نوت 7 نام خواهد گرفت) با همان تامین کنندگان قطعات گلکسی اس 7 و اس 7 اج، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بنابر گزارشی جدید، سامسونگ تصمیم گرفته تا برای تولید پنل نمایشگر فبلت گلکسی نوت 6 (که احتمالاً گلکسی نوت 7 نام خواهد گرفت) با همان تامین کنندگان قطعات گلکسی اس 7 و اس 7 اج، یعنی Samsuns SDI، کمپانی The Dow Chemical و Idemitsu Kosan همکاری کند. سه کمپانی مذکور در کنار یکدیگر قرار است مواد رنگ های سبز، قرمز و آبی برای تولید نمایشگرهای AMOLED را فراهم آورند.

این موضوع نشان می دهد کره ای ها کماکان از پنل های QHD (با رزولوشن 1440p) در فبلت پرچمدار خود استفاده خواهند کرد که گزارش آن چندی پیش هم به گوش رسیده بود.

در حال حاضر تولید نمایشگرهای OLED با توجه به افزایش عرضه موبایل های هوشمند مجهز به پنل های امولد، تا سه برابر نسبت به سال 2015 افزایش یافته که البته کاهش هزینه ساخت آنها نیز در تحقق چنین امری بی تاثیر نبوده است. سامسونگ هم به عنوان بزرگترین تولیدکننده نمایشگرهای OLED قصد دارد به کار خود ادامه داده و همچنان این لقب را یدک بکشد.

نمایشگرهای AMOLED سامسونگ تا به امروز در دیوایس هایی مانند ThinkPad X1 Yoga از لنوو مورد استفاده قرار گرفته اند و پیش از این، موبایل های Nexus 6P و OnePlus 3 هم با بهره گیری از این پنل ها به دست مشتریان رسیدند، ضمناً انتظار می رود که اپل واچ 2 هم به نمایشگرهای سامسونگ مجهز باشد. در حال حاضر نیز کمپانی کره ای در حال افزایش سرمایه گذاری روی خط تولید نمایشگرهای OLED است تا خود را برای سفارش 100 میلیون پنل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از سوی اپل، در سال 2017 آماده کند.

ناگفته نماند فبلت گلکسی نوت 7 با دنبال کردن رد پای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج قرار است به بهترین نمایشگر موجود در بازار مجهز باشد؛ نه فقط به خاطر مواد به کار گرفته شده در آن و بلکه به دلیل طراحی منحصر به فرد دستگاه که از دو لبه خمیده بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • نسرینم
    نسرینم | ۵ تیر ۱۳۹۵

    بچه ها اگه شایعاتشم درست عذاب بیاد عالییییه معرکس من منتظرم بیاد بخرم فقط من خمیدشو نمیخواممم اخه هیشکی تاییدش نمیکنه میگه تا افتاد زمین فاتحش خوندس

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۳ تیر ۱۳۹۵

    مگه گلکسی اس 6 از یک لبه خمیده بهره میبره؟؟؟

    • Alireza Azizi
      Alireza Azizi | ۳ تیر ۱۳۹۵

      برادر شما حالت خوبه؟

    • Ali
      Ali | ۳ تیر ۱۳۹۵

      قرصاتو پشت و رو خوردی

مطالب پیشنهادی