ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسمارت فون تاشوی سامسونگ موسوم به «وِیرون» برای تست وارد خاک هند شد

وب سایت Zauba که به ارائه آمار مربوط به کالاهای وارداتی و صادراتی کشور هند شهرت دارد، اخیراً خبر از ورود موبایل SM-W2017 سامسونگ به خاک این کشور داده که پیش از این گفته می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

وب سایت Zauba که به ارائه آمار مربوط به کالاهای وارداتی و صادراتی کشور هند شهرت دارد، اخیراً خبر از ورود موبایل SM-W2017 سامسونگ به خاک این کشور داده که پیش از این گفته می شد با نام رمز «وِیرون» شناخته می شود.

اگر تاریخ تکرار شود، انتظار می رود موبایل SM-W2017، ورژنی جدید از سری موبایل تاشوی گلکسی گلدن سامسونگ باشد. تا به امروز سه مدل از گلکسی گلدن به بازار عرضه شده اند که به ترتیب با شماره مدل های SM-W2015 ،SM-W2014 و SM-W2016 شناخته می شدند، بنابراین جای تعجب نخواهد داشت اگر ویرون، گلکسی گلدن 4 نام بگیرد.

در هر صورت، موبایل مورد اشاره اخیراً وارد خاک کشور هفتاد و دو ملت شده تا مراحل تحقیق و توسعه را طی کند. وب سایت Zauba به هیچ یک از مشخصات سخت افزاری دستگاه اشاره ننموده و صرفاً گفته شده که دستگاه به یک نمایشگر 4.2 اینچی، یعنی 0.3 اینچ بزرگتر از مدل قبلی، مجهز خواهد بود.

اگرچه تا به امروز خبر زیادی درباره سخت افزار SM-W2017 منتشر نگشته اما انتظار می رود که این موبایل تاشو به برخی از مشخصات موبایل های پرچمدار سامسونگ، مانند چیپست اگزینوس 8890، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار و فناوری پیکسل های دوگانه و نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی