ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن رسمی المپیک ریو 2016 با همکاری سامسونگ منتشر شد

سامسونگ شریک بین المللی المپیک در تأمین تجهیزات ارتباطی بی سیم رقابت های امسال بوده و می خواهد که در تبلیغ این رویداد ورزشی بزرگ نقش داشته باشد. کمپانی کره ای برای استقبال از المپیک امسال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

سامسونگ شریک بین المللی المپیک در تأمین تجهیزات ارتباطی بی سیم رقابت های امسال بوده و می خواهد که در تبلیغ این رویداد ورزشی بزرگ نقش داشته باشد. کمپانی کره ای برای استقبال از المپیک امسال حتی نسخه ویژه ای از تلفن هوشمند پرچمدارش گلکسی S7 اج تحت عنوان Olympic Games Edition را در تعداد محدود وارد بازار کرده است.

اما امروز نوبت به آن رسیده تا سامسونگ، عرضه اپلیکیشن رسمی Rio 2016 که با همکاری کمیته سازماندهی المپیک توسعه داده شده را به کلیه کاربران تلفن های هوشمند از سراسر دنیا اعلام کند.

با نصب این اپلیکیشن در موبایل می توانید از رقابت های امسال لذت بیشتری برده و کلیه اطلاعات لازم در مورد رقابت ها از جمله زمان بازی ها و موارد دیگر را دنبال کنید. از امکانات این اپلیکیشن می توان به نمایش لحظه ای نتایج رقابت ها، شمارش مدال ها و بروزرسانی لحظه ای اطلاعات هم برای المپیک و هم برای پارالمپیک اشاره کرد.

Rio 2016 One

به غیر از بروزرسانی آنی، کاربران می توانند رکوردهای المپیک و جهان در رشته های مختلف را دنبال کرده و به اطلاعاتی تخصصی در مورد رشته ها، تیم ها، ورزشکاران، ورزشگاه ها و ... دسترسی داشته باشند. ضمنا اخبار رسمی کمیته جهانی المپیک را نیز می توان در این اپلیکیشن مطالعه نمود.

محتوای به نمایش درآمده در این اپ قابل شخصی سازی است، بنابراین کاربران می توانند اطلاعاتی که برایشان اهمیت بیشتری دارد را در اولویت نمایش قرار بدهند. همچنین اپلیکیشن را می توان طوری تنظیم کرد که هنگام برگزاری مسابقات یک رشته ورزشی خاص یا حضور کشور و ورزشکار مورد علاقه شما در آن، با ارسال نوتیفیکیشن های آنی شما را در جریان نتایج رقابت قرار بدهد.

بخشی تحت عنوان Samsung Zone هم در اپلیکیشن گنجانده شده که با ورود به آن می توانید با فعالیت های سامسونگ در المپیک امسال بیشتر آشنا شوید. اپلیکیشن رسمی Rio 2016 را می توانید همین حالا و به رایگان در پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون تجربه کنید.

Rio 2016

Rio 2016

سازنده: Rio 2016 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 43.4 / 17 مگابایت زبان:
مطالب پیشنهادی