ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعویض نمایشگر گلکسی نوت 7 برابر با 270 دلار هزینه می برد

تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ چند هفته پیش در رویدادی اختصاصی در نیویورک رونمایی شد و از آن زمان، اپراتورهای موبایلی و شرکت سازنده، کار ارسال محصول را برای مشتریانی که دستگاه را پیش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ چند هفته پیش در رویدادی اختصاصی در نیویورک رونمایی شد و از آن زمان، اپراتورهای موبایلی و شرکت سازنده، کار ارسال محصول را برای مشتریانی که دستگاه را پیش خرید کرده بودند آغاز نمودند.

با در نظر داشتن امکانات و قابلیت های این موبایل می توان گفت که کهکشانی سامسونگ از هر لحاظ بی نظیر است و قطعا شرکت مورد بحث می تواند تا پایان سال در حدود دوازده میلیون عدد از آن را به فروش برساند. این میزان اگر گزارشات مالی سامسونگ را مطالعه کرده باشید دو برابر رقم به دست آمده برای نسخه قبلی فبلت مورد بحث یعنی نوت 5 است.

این کهکشانی همچنین اولین تلفن هوشمند بهره مند از گوریلا گلس 5 است که تصور می شود در برابر ضربه و هر گونه شکستن مقاوم باشد. سطح استحکام گوریلا گلس 5 آنطور که شرکت سازنده اش یعنی کورنینگ اعلام کرده بسیار بالاست، اما اگر دست برقضا این صفحه دچار شکستگی گردد و مجبور شوید که آن را تعویض نمایید آنگاه لازم است مبلغ زیادی را برای این منظور پرداخت نمایید.

طبق گزارشی که امروز در همین رابطه منتشر شد، هزینه تعویض این شیشه برابر با 270 دلار خواهد بود که البته این رقم برای ساکنین آمریکاست و در صورتی که دارنده دستگاه در کشور دیگری اقامت داشته باشد باید بیشتر از این میزان را پرداخت نماید.

طبق گفته سامسونگ پولی که بابت این از کاربر دریافت می شود شامل هزینه اسکرین، دیجیتایزر، هزینه تعمیر و ارسال گجت برای مشتری است و ضمن این اقدامات، سامسونگ باید خاصیت ضد آب بودن را هم به نوت 7 باز گرداند که کلیه این فرایندها برایش هزینه بر خواهند بود.

نکته دیگری که باید اضافه شود این است که هزینه تعویض نمایشگر این موبایل برابر با همان مبلغی است که در صورت شکسته شدن نمایشگر گلکسی اس 7 اج از شما دریافت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • hamed sanei
    hamed sanei | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    شما گوشی میخرین که صفحشو بشکنین؟
    خوب کسی گه نوت ۷ میگیره باید مواظبش باشه دیگه

  • shaBGardsg
    shaBGardsg | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    کلیپ های یوتیوب رو ببینید زیادم مقاوم نیس یعنی باید بلاخره حواست باشه نخوره زمین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی