ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو دو تبلت خوش قیمت در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرد

امروز لنوو با معرفی محصولات جدید خود سر و صدای بسیاری به پا کرد و البته عمده تمرکز روی یوگا بوک، دستگاهی متفاوت بود که تخته کیبورد مانند آن قابلیت های بسیار جالب و عجیبی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۶

امروز لنوو با معرفی محصولات جدید خود سر و صدای بسیاری به پا کرد و البته عمده تمرکز روی یوگا بوک، دستگاهی متفاوت بود که تخته کیبورد مانند آن قابلیت های بسیار جالب و عجیبی به ارمغان می آورد اما لنوو محصولات دیگری هم نمایش داد که از جمله آن ها می توان به Miix 510 و Yoga Tab 3 Plus اشاره کرد.

تبلت 12.2 اینچی Miix 510 شباهت بسیاری به سرفس پرو دارد و به عنوان یک تبلت هیبریدی ویندوزی پر سرعت گزینه مناسبی است اما برای کسانی که می خواهند دستگاهی خاص داشته باشند خیر.

رزولوشن صفحه آن از Miix 700 که نمایشگری 1920 در 1200 دارد کمتر بوده و هم سنگین تر و هم ضخیم تر است اما با این حال قدرت بالایی دارد. بنا به انتخاب خودتان می توانید پردازنده های نسل ششم Core i7 و یا 1 ترابایت هارد SSD نیز داشته باشید. با 8 گیگابایت رم و عمر باتری 7.5 ساعته و همچنین گزینه اتصال LTE، اعضای جدید خانواده Miix واقعا ارزشمند هستند.

در مورد قیمت، Miix 510 از 600 دلار آغاز شده و با توجه به سخت افزاری که انتخاب می کنید به بیش از هزار دلار نیز می برسد. اگر برنامه ای برای خرید آن دارید، باید تا ماه اکتبر منتظر بمانید.

lenovo-yoga-tab-3-plus-w600

برای علاقه مندان به سیستم عامل اندروید نیز، لنوو با Yoga Tab 3 Plus در نمایشگاه حاضر شد. این تبلت 10.1 اینچی با رزولوشن صفحه 2560 در 1600، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو، 32 گیگابایت حافظه قابل افزایش، 3 گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون 652 و باتری 9300 میلی آمپری می تواند تبلت مورد نظر بسیاری باشد، خصوصا اینکه می تواند به مدت 18 ساعت با یک بار شارژ کار کند.

یوگا تب 3 پلاس با قیمت 300 دلار (100 دلار بیشتر از ورژن معمولی و 200 دلار کمتر از ورژن پرو) در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammad?
    mohammad? | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    من لبتاب لنوو گرفتم 2600یک سال نشده خراب شد از لنوو واقعا نا امید شدم.

    • Alireza omid
      Alireza omid | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

      لنوو سری تینک پدش خیلی خوبن

    • THEBEST
      THEBEST | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

      لپ تاپ فقط ایسوس و ام اس آی .....اپل ک دیگه جای خود داره

مطالب پیشنهادی