ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترموستات های هوشمند Tado می توانند رادیاتورهای منزل شما را کنترل کنند

ترموستات های هوشمند کمپانی هایی همچون Nest، Ecobee و Honeywell برای گرمایش محیط های بسته، به زودی در جهان فراگیر می شوند. اما هنوز یک نوع از وسایل گرمایشی منازل وجود دارد که کمپانی های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۴

ترموستات های هوشمند کمپانی هایی همچون Nest، Ecobee و Honeywell برای گرمایش محیط های بسته، به زودی در جهان فراگیر می شوند. اما هنوز یک نوع از وسایل گرمایشی منازل وجود دارد که کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی از آن غافل مانده اند: رادیاتورها.

البته در حال حاضر ترموستات های وای فایی در بازار موجودند که می توانند با یک سری رادیاتور مشخص تعامل داشته باشند. اما بخش اعظم آن ها برای سیستم های تهویه مطبوعی بهینه سازی شده اند که می توانند هوای سرد یا گرم را از یک منبع واحد در فضای خانه ها به جریان بیندازند.

با این وجود Tado، استارتاپ آلمانی ساکن مونیخ می خواهد که با Smart Radiator Thermostat که ساعاتی پیش در جریان نمایشگاه IFA 2016 آن را معرفی کرد، در این رویه تغییری اساسی ایجاد کند.

تیم Tado این ترموستات هوشمند را انحصارا برای بازار اروپا و با قیمت 199 یورو عرضه خواهد کرد. کیت استارتر این دستگاه شامل دو ترموستات و یک هاب وای فای خواهد بود و هر ترموستات هوشمند آن به تنهایی 79 یورو قیمت خواهد داشت.

جالب است بدانید که با نصب این ترموستات های هوشمند روی رادیاتورهای خانه خود می توانید از طریق یک اپلیکیشن موبایل، به کنترل وضعیت گرمایش خانه از راه دور بپردازید. همچنین ترموستات های هوشمند Tado می توانند با سرویس های HomeKit اپل، الکسای آمازون و IFTTT نیز تعامل داشته باشند.

به عنوان مثال به واسطه HomeKit یا Alexa، می توانید به ترموستات هایتان دستور دهید که دمای اتاق را به میزانی که می خواهید بالا برده یا پایین بیاورند. با IFTTT هم می توانید مجموعه ای از اعمال زنجیره وار را برای ایجاد ارتباط میان ترموستات های Tado با محصولات کمپانی های دیگر تعریف کنید.

Tado اعلام کرده که فعلا برنامه ای برای عرضه این ترموستات ها در خارج از اروپا ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    عجب کار بکر در عین حال کاربردی ... بریم تو کارش

مطالب پیشنهادی