ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی قصد دارد با معرفی موبایل Bolt چیپست اسنپدراگون 810 را زنده سازد

طی چند هفته اخیر، اخبار و شایعات زیادی در مورد موبایل بعدی اچ تی سی تحت عنوان Bolt با نام رمز Acadia به گوش رسیده. این محصول از طراحی شبیه به HTC 10 برخوردار است، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

طی چند هفته اخیر، اخبار و شایعات زیادی در مورد موبایل بعدی اچ تی سی تحت عنوان Bolt با نام رمز Acadia به گوش رسیده. این محصول از طراحی شبیه به HTC 10 برخوردار است، اما نمایشگر آن کمی بزرگ تر شده و به صورت پیش فرض به اندروید 7.0 مجهز خواهد بود.

با این حال، یکی از ویژگی های تعجب برانگیز در آن، حذف جک 3.5 میلیمتری و محبوب هدفون است که این روزها مورد غضب تولیدکنندگان مختلف قرار گرفته و ظاهراً به پایان عمر نسبتاً طولانی اش نزدیک می شود.

اما به تازگی یکی از افشاگران معروف دنیای تکنولوژی و توسعه دهنده رام های اختصاصی با نام مستعار LlabTooFeR در حساب کاربری توئیتر خود اطلاعاتی را در رابطه با چیپست و نمایشگر به کار رفته در HTC Bolt اعلام نموده.

طبق اظهارات این فرد، اچ تی سی قصد ندارد از اسنپدراگون 820 در موبایل جدیدش بهره گیرد، بلکه می خواهد شگفتی را کامل کرده و به سراغ چیپست نیمه-منسوخ اسنپدراگون 810 برود.

حتماً به یاد دارید که مشکل داغ شدن بیش از حد این قطعه سخت افزاری، چه بلایی را سر بیشتر تولید کنندگان از جمله همین شرکت تایوانی آورد. بنابراین حتی اگر فرض کنیم آنها توانسته اند به گونه ای بر نقص یاد شده فائق آیند، باز هم انتخاب چیپست دو سال قبل کمی غیرمنطقی به نظر می رسد.

بخش دوم توئیت مورد بحث کمی خوشحال کننده بوده و حکایت از به کار گیری نمایشگر 5.5 اینچی WQHD دارد، که البته همان QHD خودمان است و رزولوشنی برابر با 1440×2560 پیکسل دارد. علاوه بر این موارد، انتظار می رود در HTC Bolt شاهد 3 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش باشیم.

گفتنی است هنوز اطلاعات موثقی در مورد جزئیات سخت افزاری HTC Bolt وجود ندارد، بنابراین ناچاریم به همین حدس و گمان ها بسنده کنیم. احتمالاً طی روزهای آتی خبرهای بیشتری در مورد این اسمارت فون منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • tagezade
    tagezade | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    کسی نیست به این مدیر عامل اچ تی سی بگه داداچ داری اشتباه میزنی فازت چیه داداش این مدیر عامله دشمن اچ تی سی هستش والله اوسکوله طرف

    • m.javad
      m.javad | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

      عزیز مدیر عامل اچ تی سی یه خانومه??????اول یکم اطلاعاتو ببر بالا بعد نظر بذه دوست عزیز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی