ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولترابوک هیبریدی XPS 13 کمپانی Dell در نمایشگاه CES معرفی خواهد شد

لپ تاپ های سری XPS کمپانی آمریکایی Dell همواره از نظر کیفیت ساخت عالی و طراحی زیبا زبانزد بوده اند، و دیجیاتو نیز آن را به عنوان بهترین گزینه برای کاربری عمومی در سال 2016 انتخاب ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

لپ تاپ های سری XPS کمپانی آمریکایی Dell همواره از نظر کیفیت ساخت عالی و طراحی زیبا زبانزد بوده اند، و دیجیاتو نیز آن را به عنوان بهترین گزینه برای کاربری عمومی در سال 2016 انتخاب کرد. البته اچ پی با معرفی Spectre x360 توانست بسیاری از کاربران که دنبال دستگاه هیبریدی بودند را به سمت خود بکشاند.

تقریباً سه ماه قبل، خواندید Dell نسخه هیبریدی لپ تاپ زیبا و حرفه ای XPS 13 را در دست توسعه دارد. حال «ویندوز سنترال» گزارش می دهد صفحه رسمی این محصول در وب سایت کمپانی مذکور ایجاد شده و آن را با نام (XPS 13 (9365 و «لپ تاپ 2-در-1» معرفی نموده است.

البته هنوز جزئیات بیشتری در مورد این اولترابوک تبدیل پذیر در صفحه فوق درج نشده، اما اگر Dell مسیر سال گذشته را ادامه داده باشد، قطعاً با محصول کم نظیری در CES 2017 روبرو خواهیم بود.

با توجه به تصویر مدل هیبریدی XPS می بینیم کمپانی سازنده با حفظ زیبایی دستگاه، توانسته قابلیت چرخش 360 درجه و تبدیل شدن به حالت تبلت را نیز به آن اضافه نماید.

انتظار می رود این لپ تاپ با سخت افزاری به روز، از جمله پردازنده های نسل هفتم سری Core اینتل، گرافیک مجتمع، حافظه SSD و مجموعه ای از درگاه های کاربردی عرضه شود.

گفتنیست اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این دستگاه وجود ندارد، اما کمپانی Dell معمولاً همه چیز را در نمایشگاه CES، که طی همین هفته برگزار می شود، فاش خواهد ساخت، و طبیعتاً باید قیمتی بالاتر از مدل کنونی را برای آن انتظار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Koosha.R
    Koosha.R | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    دل با این کارش حال خیلی ها رو از جمله من رو گرفت. من الان لپ تاپ Dell XPS 15 9550 4K دارم و اون رو از یه فروشگاه داخلی با قیمت عالی گرفتم. خیلی هم ازش راضی هستم. قبلا هم XPS 13 داشتم و به نظرم عالی بود. دل در این سری جدید 13 اینچی از پردازنده های ضعیف تر استفاده کرده تا سبک تر باشه و فن رو حذف کرده، یعنی اگر بازدهی بالاتر می خواید باید نسل قبلی رو بخرید!

  • @pic
    @pic | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    binaziran

مطالب پیشنهادی