ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال رونمایی شیائومی از نسخه سفید رنگ می میکس در نمایشگاه CES

شیائومی در اوایل آبان ماه موبایل هوشمند می میکس را معرفی و پس از آن روانه بازار کرد که رکورد اتمام موجودی اولیه در کمتر از 10 ثانیه، خود گواه استقبال بی اندازه کاربران است. پرچمدار ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۷

شیائومی در اوایل آبان ماه موبایل هوشمند می میکس را معرفی و پس از آن روانه بازار کرد که رکورد اتمام موجودی اولیه در کمتر از 10 ثانیه، خود گواه استقبال بی اندازه کاربران است. پرچمدار 6.4 اینچی شیائومی از نسبت نمایشگر به بدنه فوق العاده ای برخوردار بود که زیبایی آن را دو چندان می کرد. اما یکی از نکات منفی آن، عدم تنوع رنگ و موجود بودن تنها در رنگ مشکی بود که نارضایتی برخی طرفداران را در بر داشت.

gsmarena_001

اواخر آبان بود که تصاویری از نسخه دیگر می میکس به بیرون درز پیدا کرد. حال در روز گذشته تیزری از شیائومی منتشر شده که احتمال معرفی می میکس سفید را قوت می بخشد. با وجود اینکه در تیزر مذکور به صورت مستقیم اشاره به رونمایی از نسخه سفید رنگ می میکس نشده، اما استفاده از ترکیب دو کلمه White و Black که به صورت «WBHLIATCEK» به نمایش در آورده شده، می تواند ذهن ها را به سمت ارائه می میکس سفید سوق دهد.

گفتنی است که در تیزر مذکور به نمایشگاه CES اشاره می کند که از رونمایی محصول جدید برند چینی مذکور در طول نمایشگاه است.

لازم به ذکر است که اخیراً نسخه سفید رنگ شیائومی می میکس در یکی از فروشگاه های آنلاین چینی ظاهر شده اما برای فروش موجود نبود که می تواند حاکی از نزدیک بودن زمان عرضه تلفن همراه مذکور باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی