ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری رویداد سامسونگ در CES 2017 مشخص شد

هفته نخست سال نوی میلادی، بازه ای رویایی برای عاشقان تکنولوژی به شمار می رود اما متاسفانه برای بسیاری از افراد، شانس حضور در شهر لاس وگاس و بازدید از نمایشگاه CES وجود ندارد. با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۰

هفته نخست سال نوی میلادی، بازه ای رویایی برای عاشقان تکنولوژی به شمار می رود اما متاسفانه برای بسیاری از افراد، شانس حضور در شهر لاس وگاس و بازدید از نمایشگاه CES وجود ندارد. با این همه، مدت ها است که کمپانی های بزرگ، رویدادهای مهم خود را به صورت زنده استریم می کنند تا سایر مردم در اقصی نقاط جهان نیز قادر به تماشای آنها بوده و از دنیای بی نظیر تکنولوژی عقب نمانند.

حالا کمپانی سامسونگ به تازگی تاریخ برگزاری کنفرانس خبری خود در CES 2017 را مشخص نموده و اعلام کرده که این رویداد در ساعت 1.30 بامداد روز پنجشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد. استریم زنده مراسم نیز از طریق کانال یوتوب کمپانی کره ای قابل مشاهده خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مراسم سامسونگ در دست نیست اما می توان حدس زد که باید منتظر نمایش موبایل های تازه معرفی شده سری Galaxy A این کمپانی باشیم. از طرف دیگر، شایعات از معرفی چند تبلت مبتنی بر ویندوز 10 حکایت دارند که احتمالاً برای رقابت مستقیم با سری سرفس مایکروسافت توسعه یافته اند.

گفتنی است که به رسم همیشه، دیجیاتو مراسم سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 را به صورت همزمان لایو بلاگ خواهد کرد و اخبار را در مدتی کوتاه به سمع و نظرتان خواهد رساند. بنابراین در ساعت 1.30 بامداد روز پنجشنبه با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی