ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی جی 6 در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می شود؟ [بروزرسانی شد]

با معرفی پرچمدار تازه جی 6، ال جی تا حدی سنت شکنی کرد و از عرضه موبایلی با باتری قابل تعویض فاصله گرفت و در عین حال به استفاده از مواد با کیفیت فلزی و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۳

با معرفی پرچمدار تازه جی 6، ال جی تا حدی سنت شکنی کرد و از عرضه موبایلی با باتری قابل تعویض فاصله گرفت و در عین حال به استفاده از مواد با کیفیت فلزی و شیشه ای روی آورد.

جی 6 بدون شک یکی از زیباترین موبایل های سری G کمپانی کره ای است که با نمایشگر 5.7 اینچی و پشتیبانی از دالبی ویژن و نسبت ابعاد نمایشگر 2:1، می تواند برای سال ها جذابیت خود را حفظ کند.

گذشته از مشخصات سخت افزاری جی 6 و دلایلی که سبب می شود هر کاربری نسبت به خریدش ترغیب گردد، پرچمدار تازه ال جی قرار است از روز 2 الی 9 مارس (12 الی 19 اسفندماه) برای پیش خرید در دسترس قرار گیرد و عرضه آن از روز 20 اسفندماه در سراسر جهان آغاز می شود.

با وجود مشخص شدن زمان عرضه ال جی جی 6، کره ای ها هنوز به صورت دقیق صحبتی درباره قیمت این پرچمدار به میان نیاورده اند اما می توان حدس زد که دستگاه با قیمتی بین 649 الی 699 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

بروزرسانی: مدیر بخش موبایل ال جی در گفتگو با خبرنگاران کره ای اعلام کرده فروش جی 6 از تاریخ 20 اسفند با قیمت 899 ون معادل 796 دلار در کره ی جنوبی آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • yaser ansari
    yaser ansari | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    فازش چیه با پر دازنده قدیمی این قیمت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی