ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس لپ تاپ ۳
تکنولوژی

مایکروسافت لپ تاپ سرفس مجهز به ویندوز 10 اِس را معرفی کرد

مایکروسافت در جریان کنفرانسی که دقایقی قبل به پایان رسید، علاوه بر معرفی ویندوز 10 اِس، لپ تاپی را به نام «سرفس لپ تاپ» (Surface Laptop) معرفی کرد که نخستین دستگاه مجهز به این سیستم عامل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

مایکروسافت در جریان کنفرانسی که دقایقی قبل به پایان رسید، علاوه بر معرفی ویندوز 10 اِس، لپ تاپی را به نام «سرفس لپ تاپ» (Surface Laptop) معرفی کرد که نخستین دستگاه مجهز به این سیستم عامل جدید محسوب می شود. البته تصاویر مربوط به این دستگاه امروز صبح فاش شده بود.

«پانوس پانای» رئیس بخش دیوایس های مایکروسافت در جریان مراسم فوق این لپ تاپ 13.5 اینچی را معرفی کرد. او می گوید هدف از ارائه این محصول، تأمین نیاز دانش آموزان و دانشجویانیست که به یک لپ تاپ ارزان قیمت، زیبا و کارآمد نیاز دارند.

کیبورد لپ تاپ سرفس از جنس الیاف آلکانترا ساخته شده که در کیبوردهای پریمیوم سرفس پروی 4 نیز به کار رفته است. تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این لپ تاپ نشان می دهد با محصول فوق العاده با کیفیتی روبرو هستیم. قطعاً هدف مایکروسافت از ارائه این دستگاه، معرفی هرچه بهتر ویندوز 10 اِس در قالب لپ تاپی حرفه ای بوده است. این نوت بوک در رنگ های پلاتینیوم، شرابی، آبی کبالت و طلایی گرافیتی عرضه می شود و حدود 1.2 کیلوگرم وزن دارد.

این لپ تاپ از نمایشگر 13.5 اینچی مجهز به فناوری PixelSense و نسبت تصویر 3:2 بهره می گیرد که به گفته پانای، باریک ترین نمایشگر لمسی تعبیه شده در یک نوت بوک به شمار می رود. این صفحه نمایش 3.4 میلیون پیکسل دارد و از قلم «سرفس پن» مایکروسافت نیز پشتیبانی می کند.

باتری لپ تاپ سرفس تا 14.5 ساعت شارژدهی خواهد داشت

با اینکه جدیدترین نسل پردازنده های اینتل از خانواده Core i5 یا Core i7 در لپ تاپ سرفس به کار رفته، مایکروسافت وعده می دهد که شارژدهی باتری آن به 14.5 ساعت خواهد رسید. ردموندی ها معتقدند این دستگاه از مک بوک پروی مجهز به پردازنده Core i7 اینتل قویتر است، و دوام باتری آن از تمام مک بوک ایر های موجود در بازار بیشتر خواهد بود.

اسپیکر لپ تاپ سرفس زیر کیبورد تعبیه شده است

مایکروسافت روزنه های عبور هوا را در پشت دستگاه در قالب بدنه آلومینیومی تعبیه کرده که به خنک نگه داشتن لپ تاپ کمک می کنند. هیچگونه روزنه ای برای خروج صدا در بدنه وجود ندارد و پانای تعبیه بلندگوها در زیر کیبورد، تجربه صوتی بهتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

البته باید دید آیا قیمت این دستگاه در حدی تعیین شده که بتواند به رقیبی جدی برای دیگر لپ تاپ های حرفه ای و زیبای موجود در بازار بدل گردد یا خیر. اطلاعات مربوط به پیکربندی سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه لپ تاپ سرفس به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سینا شریفان
    سینا شریفان | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    قیمت خیلی بالااااااااااس ارزون ترین مدلش هزار دلاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی