ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و تأسیس بخشی تازه جهت تولید چیپ برای شرکت های دیگر

سامسونگ به خوبی می داند که می تواند درآمد خوبی را از طریق ساخت چیپ های نیمه هادی برای شرکت های دیگر کسب کند و از این رو امروز خبر می رسد کمپانی کره ای ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

سامسونگ به خوبی می داند که می تواند درآمد خوبی را از طریق ساخت چیپ های نیمه هادی برای شرکت های دیگر کسب کند و از این رو امروز خبر می رسد کمپانی کره ای بخش تازه ای را در تجارت نیمه هادی خود تأسیس کرده تا با دیگر شرکت ها جهت تأمین چیپ های مورد نیازشان همکاری کرده و خریداران بیشتری را به سوی سامسونگ جذب کند.

گفتنی است این طور که در خبرها گزارش شده، بخش تازه تأسیس موظف است تا پردازنده های موبایل و چیپ هایی دیگر به جز حافظه را برای کمپانی هایی نظیر کوالکام و انویدیا تولید کند و در این مسیر با دیگر شرکت ها نظیر TSMC رقابت کند.

بخش تازه تأسیس موظف است تا با دیگر شرکت ها جهت تأمین چیپ های مورد نیازشان همکاری کرده و خریداران بیشتری را به سوی سامسونگ جذب کند

همچنین گفتنی است که بخش جدید کماکان تحت نظارت «Kim Ki-nam» فعالیت خواهد داشت که هم اکنون بر تمام تجارت های چیپ سازی سامسونگ نظارت دارد.

لازم به ذکر است تصمیم مورد اشاره چندان هم غافلگیر کننده نبوده چراکه پیشتر تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که سامسونگ به تدریج فعالیت های چیپ سازی خود را از کارخانجات تولیدی جدا خواهد کرد تا بهره وری این بخش را افزایش دهد.

ناگفته نماند علاوه بر آنکه تجارت مذکور تنها بخش اندکی از درآمدهای کلی سامسونگ را تأمین می کند اما باید به رشد سریع آن اشاره کرد به نحوی که مؤسسه IHS تخمین زده که درآمد این بخش در سال 2016 رشدی 86 درصدی را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بقیه شرکتا کیا بودن چه ت*می داشتن با این شرکت وارد همکاری شدن

مطالب پیشنهادی