ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی Z4 را به عنوان عضو تازه خانواده تایزنی ها معرفی کرد

سامسونگ امروز عضو تازه ای را به خانواده موبایل های مجهز به سیستم عامل تایزن خود افزود که گلکسی Z4 نام دارد و همانند تلفن های همراه نسل گذشته خود قرار است مشخصات سخت افزاری ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

سامسونگ امروز عضو تازه ای را به خانواده موبایل های مجهز به سیستم عامل تایزن خود افزود که گلکسی Z4 نام دارد و همانند تلفن های همراه نسل گذشته خود قرار است مشخصات سخت افزاری نه چندان قوی را در قالب قیمتی اقتصادی در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

بر همین اساس گلکسی Z4 مجهز به یک پنل 4.5 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل است که امروزه در کمتر تلفن همراه هوشمندی شاهد استفاده از این نمایشگر هستیم.

علاوه بر آن موبایل مجهز به سیستم عامل تایزن سامسونگ از یک چیپست با پردازنده چهار هسته ای و با فرکانس 1.5 گیگاهرتز برخوردار است که در کنار حافظه رم 1 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 8 گیگابایتی، باز هم بر قرار گرفتن گلکسی Z4 در کلاس موبایل های اقتصادی دلالت می کند.

گلکسی Z4 یک موبایل اقتصادی با سخت افزاری نه چندان قوی و نخستین اسمارت فون مجهز به تایزن 3.0 است

همچنین گلکسی Z4 از سنسورهای 5 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین اصلی و هم در دروربین سلفی خود بهره می برد و تأمین انرژی مورد نیاز قسمت های مختلف این اسمارت فون هم بر عهده یک باتری با ظرفیت 2050 میلی آمپری ساعت است.

اما نکته درخور توجه دیگر این است که گلکسی Z4 نخستین موبایل مجهز به تایزن 3.0 است که قابلیت های مختلفی علاوه بر بهبودهای امنیتی و کارایی در آن گنجانده شده است. به عنوان مثال کاربران می توانند به راحتی شورتکات هایی را برای اجرای دستورات صوتی، اپلیکیشن دوربین و یا دیگر بخش ها به دکمه های سخت افزاری نسبت دهند یا از ژست های حرکتی سوایپ برای این منظور بهره ببرند.

لازم به ذکر است گلکسی Z4 ابتدا در کشور هند عرضه می شود و پس از آن راه ورود خود به دیگر بازارها را خواهد یافت. ناگفته نماند کمپانی کره ای تاکنون اطلاعاتی مبنی بر تاریخ رسمی عرضه و قیمت اسمارت فون مذکور را در اختیار علاقه مندان قرار نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • D-A
    D-A | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من گوشی سامسونگ با سیستم عامل بادا رو داشتم. کیفیت ساختش انصافا خوب بود یعنی تو اون رنج قیمت هیچ گوشی دیگه ای با اون کیفیت ندیدم ولی پشتیبانی سامسونگ خیلی ضعیف و بعد مدت کوتاهی این سیستم عامل فراموش شد. حافظه داخلیش هم به حدی کم بود که بعد یک سال با کاربری معمولی من، کمبودش رو به شدت حس کردم. به خاطر همین دیگه به سامسونگ و سیستم عامل شخصیش اعتماد نمیکنم. چون معلوم نیست چقدر کاربردی باشه و پشتیبانی بشه یا دوباره فراموش.
    مسخره تر از همه توجیه بخش گارانتی و پشتیبانی ایران بود که وقتی گوشیم رو بردم برای نصب دوباره سیستم عامل که مشکلات حافظه و بلوتوثش حل شه (یک سال قبل هم این کار رو کرده بودم و حل شده بود) بهم گفتن که آب خورده درست نمیشه!! یعنی تا اون موقع من نمیدونستم که آب توانایی برنامه نویسی داره و میتونه بخشی از حافظه رو پر کنه و به بلوتوث دستور بده که فقط میتونی با قدیمی ها ارتباط بر قرار کنی نه جدیدها!!

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بعد 10بار ارسال مطلب حالا تایید شدن خخخخخ

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این چیه اخه ن انصافا این چی هستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی