ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل Moto Z2 در پایگاه Geekbench رؤیت شد؛ اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی

موتورولا چندی پیش از موبایل میان رده «Moto Z2 Play» رونمایی کرد که می تواند با مشخصات خوب و قیمت مناسب خود، بسیاری از مشتریان را برای خرید ترغیب کند. اما تلفن مورد بحث تنها ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

موتورولا چندی پیش از موبایل میان رده «Moto Z2 Play» رونمایی کرد که می تواند با مشخصات خوب و قیمت مناسب خود، بسیاری از مشتریان را برای خرید ترغیب کند. اما تلفن مورد بحث تنها محصول جدید موتورولا نیست و بر اساس اطلاعات بنچمارکی که اخیراً منتشر شده، شرکت مذکور قصد دارد به زودی یک دستگاه پرچمدار جدید را نیز به بازار معرفی کند.

اسمارت فون مورد اشاره با نام «Moto Z2»، در پایگاه Geekbench رؤیت شده و به نظر می رسد فردی که یک نمونه پروتوتایپ از آن را در اختیار دارد، دستگاه را تست کرده و همین موضوع باعث فاش شدن بخشی از مشخصات موتو زی2 شده است.

چیپست به کار رفته در Z2 هشت هسته پردازشی با فرکانس 1.9 گیگاهرتزی دارد

با توجه به اطلاعات موجود در تصویر، موبایل مورد بحث مانند بسیاری از پرچمداران 2017، به چیپست اسنپدراگون 835 با هشت هسته 1.9 گیگاهرتزی مجهز شده که در کنار رم 4 گیگابایتی، از نظر پردازشی هیچ مشکلی نداشته و موفق شده امتیاز 1879 را در بخش تک هسته ای، و نمره 6503 را در بخش چند هسته ای کسب نماید. همچنین Moto Z2 در بنچمارک با اندروید 7.1.1 نوقا تست شده که انتظار داریم با همین سیستم عامل نیز به بازار عرضه شود.

بر اساس شایعات پیشین، پرچمدار بعدی موتورولا از ماژول دوربین دوگانه بهره مند بوده و با توجه به تصویری که چند هفته پیش از این تلفن همراه منتشر شد، شاهد حضور حسگر اثر انگشت در پنل جلویی و همچنین دو فلش LED برای دوربین سلفی خواهیم بود. البته تاریخ رونمایی Moto Z2 هنوز مشخص نیست و برای اطمینان از اطلاعات فوق، فعلاً باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی