ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندری منتسب به موبایل پیکسل 2 گوگل منتشر شد؛ حضور حاشیه های اندک و دوربین دوگانه

حدود چهار ماه دیگر تا زمان مورد انتظار برای رونمایی گوگل از تلفن های همراه جدیدش زمان باقی مانده که سرعت انتشار شایعات و گزارش ها پیرامون آنها افزایش یافته است. امروز هم نخستین رندر از ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۰

حدود چهار ماه دیگر تا زمان مورد انتظار برای رونمایی گوگل از تلفن های همراه جدیدش زمان باقی مانده که سرعت انتشار شایعات و گزارش ها پیرامون آنها افزایش یافته است. امروز هم نخستین رندر از پیکسل 2 منتشر شده که در صورت موثق بودن، تغییرات نسبتاً زیادی را نسبت به نسل گذشته به همراه خواهد داشت.

به عنوان مثال نخستین المانی که در اولین نگاه توجه کاربر را به خود جلب می کند، حاشیه های بسیار کم نمایشگر است. گفتنی است در اسمارت فون های پیکسل و پیکسل XL گوگل، شاهد حاشیه هایی قطور مخصوصاً در بالا و پایین نمایشگر بودیم که حالا در رندر مورد اشاره، صفحه نمایش تقریباً تمام پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

در صورت صحت داشتن این تصاویر، باید منتظر موبایلی بی نقص از طرف گوگل باشیم

علاوه بر آن با مشاهده پنل پشتی می توان متوجه حضور دوربین دوگانه در پیکسل 2 شد که با توجه به روی آوردن اغلب کمپانی ها به استفاده از این ماژول در موبایل های خود، بهره مندی گوگل از آن هم چندان دور از انتظار نخواهد بود.

لازم به ذکر است با استناد بر تصویر رندر شده پیکسل 2 و مقایسه آن با نسل پیشین، می توان مشاهده کرد که جک ورودی هدفون 3.5 میلی متری هم از بالای دستگاه، به بخش پایینی و در کنار درگاه USB-C منتقل شده است.

همچنین این تصویر نشان می دهد که پیکسل 2 احتمالاً به اسپیکر مونو یا استریوی در جلوی دستگاه مجهز خواهد بود. همانطور که در دیجیاتو خوانده اید، گوگل روند توسعه یکی از سه موبایل فاش شده خود را متوقف کرده و امسال هم به مانند سال گذشته دو تلفن همراه را در فصل پاییز معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد حسینی
    محمد حسینی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    کاش مادون قرمز رو برنمیداشتن

  • Soheilbmw93
    Soheilbmw93 | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    من میخوام طراح پشت اینو ببینم .

    چیه این آخه ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی