ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Loner؛ تنها تر از تنها

همان لحظه که خسته از امتحان بر می گردید و احتمالا شب تا صبح برای خواندن درس بیدار مانده اید؛ چه بسا آن نتیجه ای که دوست داشتید هم به دست نیامده است. به نظرتان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

همان لحظه که خسته از امتحان بر می گردید و احتمالا شب تا صبح برای خواندن درس بیدار مانده اید؛ چه بسا آن نتیجه ای که دوست داشتید هم به دست نیامده است. به نظرتان در این موقعیت چه چیزی می تواند شما را سر حال آورده و از این همه فشار دور کند؟

موسیقی، صحبت با دوستان یا حتی خواب؛ تمام این موارد درست هستند اما بگذارید ما یک گزینه بسیار بهتر به شما پیشنهاد کنیم: Loner. ساخته استودیوی Kunpo Games بیش از آنکه یک بازی ویدیویی برای سرگرمی باشد، حکم مورفینی را دارد که می تواند حباب آرامش دورتان را بزرگ تر کرده و شما را از مشکلات برای چند لحظه رها نماید.

چون در همان ثانیه های ابتدایی بازی شما را جادو کرده و تنها چیزی که متوجه می شوید «بودن در یک ماجراجویی آرامش بخش» است. مهم نیست طرفدار چه نوع عناوینی باشید، اگر می خواهید طعم شیرین آرامش را در قالب یک بازی ویدیویی بچشید به هیچ وجه Loner را از دست ندهید.

ممکن است از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی با عنوان بسیار ساده ای رو به رو باشیم یا حتی ضعف های بزرگی همانند طراحی نه چندان خوب مرحله ها در این قسمت ببینیم اما نکته اینجاست که تمام مشکلات Loner در برابر ذات آرامش بخش این اپلیکیشن دوست داشتنی هیچ هستند.

خوب بیایید از این حرف ها فاصله بگیریم و ببینیم Loner چه حرف هایی برای گرفتن دارد. شما در اینجا کنترل هواپیمایی را دارید و تنها باید به واسطه دو انگشت خود جهت حرکت او را عوض کنید تا به مانع ها نخورید؛ نه خبری از ارتقا است و نه شاهد بخشی رکوردی برای به رخ کشیدن امتیازات مان با بقیه بازیکن ها هستیم.

Loner یکی از آرامش بخش ترین بازی های موبایل است.

Kunpo Games حدالامکان سعی کرده این قسمت های رقابتی را حذف کند تا شما تنها برای آرامش خودتان دست به تجربه بازی بزنید و نگرانی بابت بقیه مسائل همانند کسب بیشترین امتیاز نداشته باشید. تصمیم جالبی هم بود اما این مسئله ممکن است بعضی بازیکن ها را اذیت کند.

از دیدگاه مرحله ها، Kunpo Games برای حفظ آرامش و سادگی بازی دست به طراحی چالش های آسانی زده است تا نگران باختن نباشید. با وجود اینکه این مسئله باعث شده تا ذات آرامش بخش Loner بیش از پیش خودش را نشان دهد اما نبود سختی کافی موجب گشته تا بعضی اوقات از تجربه بازی خسته شوید.

بازی در قالب نوشته هایی، یک داستان را روایت می کند. برای آزاد کردن تمام قسمت های کتاب باید با هواپیما تا مسافتی معین برانید.

نکته دوم ریتم یکنواخت Loner [البته نه همیشه] است. مسیرها به گونه ای طراحی شده اند که شما بیشتر وقت ها احتیاجی نیست جهت هواپیما را تغییر دهید. البته بگوییم، تمام این تصمیم ها در راستای همان حفظ آرامش بازی هستند و به خودی خود جذابیت هایی دارند.

ولی دوست داشتیم Kunpo Games بین «آرامش» و «چالش» بتواند یک بالانس خوبی برقرار کند که متاسفانه اینگونه نشد. از گیم پلی که بگذریم به موسیقی و گرافیک می رسیم؛ دو قسمتی که مهمترین وظیفه را روی افزایش زیبایی اپلیکیشن Loner ایفا می کنند.

قطعه های بازی در همان ثانیه های ابتدایی شما را مجذوب خود کرده و به واسطه تغییر داینامیک محیط ها، چشم هایتان به این زودی ها خسته نمی شود. حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که اگر می خواهید تجربه ای آرامش بخش داشته باشید، Loner یکی از بهترین گزینه های موجود است.

Loner

Loner

سازنده: Kunpo Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 61 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی