ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید انبوه آیفون های سال 2017 اپل هنوز آغاز نشده است

پایگاه خبری DigiTimes گزارش می دهد که تولید انبوه هر سه مدل آیفون امسال اپل، یعنی آیفون 8 که طراحی نهایی آن را امروز مشاهده کردید، بعلاوه مدل های 7s و 7s پلاس، هنوز آغاز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

پایگاه خبری DigiTimes گزارش می دهد که تولید انبوه هر سه مدل آیفون امسال اپل، یعنی آیفون 8 که طراحی نهایی آن را امروز مشاهده کردید، بعلاوه مدل های 7s و 7s پلاس، هنوز آغاز نشده است.

در این گزارش آمده است آیفون های 4.7 و 5.5 اینچی اپل در ماه آتی میلادی (آگوست) به حجم تولید مورد نظر می رسند، یعنی یک ماه دیرتر از زمان بندی همیشگی این کمپانی. علاوه بر این تولید انبوه آیفون 5.8 اینچی که به نمایشگر لبه تا لبه OLED مجهز شده، تا ماه نوامبر محقق نخواهد شد.

به گفته منابع خبری، فاکسکان سفارشات موبایل پریمیوم امسال اپل را تا حد زیادی تأمین کرده است. وظیفه مونتاژ آیفون 7s با ابعاد 4.7 اینچی بر عهده کمپانی عظیم پگاترون قرار دارد که تعداد کمی هم آیفون 8 را تولید می کند. از سوی دیگر، خط تولید ویسترون مسئولیت مونتاژ آیفون 7s پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی را بر عهده خواهد داشت.

حجم تولید فاکسکان و پگاترون هنوز به سطح انبوه نرسیده است

با این حال، خروجی فاکسکان و پگاترون هنوز در سطحی نیست که بتوان آن را تولید انبوه نام نهاد. برخی شایعات می گویند تأمین کنندگان نمایشگر LCD برای اپل نتوانسته اند سفارشات این کمپانی را به موقع به دست آنها برسانند. در گزارشات متعددی به تأخیر در تولید و عرضه آیفون 8 اشاره شده که مشکلاتی نظیر ساخت بورد اصلی، حسگر لمسی سه بعدی حساس به فشار، و البته نمایشگر OLED را به عنوان دلیل آن ذکر می کنند.

البته امسال خبرهای ضد و نقیض زیادی را در این رابطه می شنویم، اما «مینگ-چی کو» تحلیلگر مؤسسه KGI Securities و افشاگر معروف محصولات اپل هم می گوید تا ماه سپتامبر فقط 4 میلیون دستگاه آیفون 8 وارد بازار خواهد شد. ظاهراً اپل با مشکلات نرم افزاری برای قابلیت هایی همچون شارژ وایرلس و حسگر سه بعدی جلوی دستگاه نیز روبروست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی