ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان استفاده از نشان ها به جستجوگر گوگل در اندروید اضافه شد

گوگل امروز اپلیکیشن جستجوی خود در اندروید را به قابلیتی مجهز کرده که کاربران گوگل در دسکتاپ مدت هاست آن را در اختیار دارند. اگر از علاقه مندان به جستجوی تصاویر غذاها، نقاط شگفت انگیز ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

گوگل امروز اپلیکیشن جستجوی خود در اندروید را به قابلیتی مجهز کرده که کاربران گوگل در دسکتاپ مدت هاست آن را در اختیار دارند. اگر از علاقه مندان به جستجوی تصاویر غذاها، نقاط شگفت انگیز دنیا و پرتره های زیبا هستید، به روزرسانی جدید جستجوگر عکس گوگل می تواند کمک زیادی به شما کند.

با این آپدیت حالا به قسمت چپ و پایین عکس ها «نشان هایی» اضافه شده تا زمان جستجو راحت تر بتوانید نتیجه مورد نظر خودتان را پیدا کنید. به عبارت دیگر، ساز و کار نشان ها بدین صورت است تا اگر هنگام یافتن یک لغت، به محتویات بیشتری احتیاج داشتید بتوانید در همان بخش به آن ها دسترسی پیدا کنید و نیازی به رفتن به بقیه قسمت ها نباشد.

حالا این محتویات می تواند شامل هر چیزی باشد؛ از دستور العمل های پیرامون کلمه ای که جستجو کردید بگردید تا فروشگاه هایی که آن را به فروش می رسانند. مثلا عبارت پیتزا را جستجو می کنید. اکنون نه تنها تصاویری از پیتزا میبینید بلکه به کمک این نشان ها شاهد دستورپخت یا ویدیوهای مربوطه هستید و با یک کلیک می توانید آن ها را ببینید.

با اضافه سازی نشان ها، جستجوی گوگل توانسته یک قدم مثبت برای دسترسی راحت و عمیق تر به اطلاعات بردارد.  بد نیست بدانید که این آپدیت جدید به تولید کنندگان محتوا هم کمک می کند تا با استفاده از تصاویر، نوع محتویات شان را بهتر مشخص کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی