ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکرهای جدید مارشال از کروم کست داخلی و صدای چند اتاقه بهره می برند

کمپانی مارشال که به خاطر لوازم صوتی خود شهرت خاصی دارد، در جریان نمایشگاه IFA 2017 از مدل ارتقا یافته سه اسپیکر وایرلس Action ،Stanmote و Woburn خود رونمایی کرده و قابلیت های بیشتری به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

کمپانی مارشال که به خاطر لوازم صوتی خود شهرت خاصی دارد، در جریان نمایشگاه IFA 2017 از مدل ارتقا یافته سه اسپیکر وایرلس Action ،Stanmote و Woburn خود رونمایی کرده و قابلیت های بیشتری به آنها افزوده است.

پیش از هر چیز، سه اسپیکر مورد اشاره حالا به لطف اپلیکیشن Multi-Room مارشال، از صدای چند اتاقه پشتیبانی می کنند. اسپیکرهای وایرلس فعلی مارشال، تنها از طریق بلوتوث قادر به پخش محتویات صوتی است اما این مدل های ارتقایافته، حالا از اتصال وای فای نیز بهره مند شده اند، این بدان معناست که کروم کست به صورت داخلی در اسپیکرهای تعبیه شده و می توان از Spotify Connect برای پخش موسیقی استفاده کرد.

هر یک از این اسپیکرها، هفت گزینه از پیش تعیین شده دارند که به کاربر اجازه می دهند اسپیکر را برای پخش آنی پلی لیست ها، آلبوم ها و ایستگاه های رادیویی اینترنتی مورد علاقه برنامه ریزی کند. همانطور که احتمالاً از پیش حدس زده اید، این گزینه ها از طریق اپلیکیشن مخصوص Marshall در دسترس خواهند بود و ضمناً از این اپ می توان برای دستکاری تنظیمات EQ و تنظم میزان درخشش LED های روی بدنه اسپیکرها استفاده کرد.

در مجموع محصولات جدید مارشال شامل اسپیکر کوچک Action، اسپیکر متوسط Stanmore و اسپیکر بزرگ Woburn می شود و بدیهی است با افزایش جثه، قدرت و البته قیمت اسپیکرها افزایش می یابد. این سه دستگاه به ترتیب با قیمت 350، 450 و 600 دلار فروخته خواهند شد و از امروز، برای پیش خرید در دسترس قرار می گیرند. اما در صورتی که نیازی به اتصال وای فای نداشته باشید، مارشال قصد دارد فروش مدل های پیشین را کماکان ادامه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    هر لایو راک و متالی که ببینین. پشت سرشون یه دوجین امپ مارشار چیدن

  • امیرمهدی امیدوار
    امیرمهدی امیدوار | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    یه شرکت مارشال هم داریم تو ایران اونم اسپیکر و صوتی و تصویری تولید میکنه البته با کیفیت پراید ! این با اون نسبتی نداره که ؟

    • Ghost
      Ghost | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

      نه دوست عزیز مارشال نزدیک ۵۰ ساله که تو زمینه صدا مخصوصا آمپلی فایرهای گیتار الکتریک رو تولید میکنه و کلی بند راک و متال از آمپهاش استفاده میکنن ! این کجا اون کجا

مطالب پیشنهادی