ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت مایکل کورس دو ساعت هوشمند 350 دلاری را به بازار عرضه کرد

کمپانی مایکل کورس (زیرمجموعه گروه فسیل) به تازگی دو ساعت هوشمند اندرویدی «Grayson» و «Sofie» را روانه بازار کرده که هردوی آنها برچسب قیمت 350 دلاری داشته، و از چیپست اسنپدراگون «Wear 2100»، رم 512 ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

کمپانی مایکل کورس (زیرمجموعه گروه فسیل) به تازگی دو ساعت هوشمند اندرویدی «Grayson» و «Sofie» را روانه بازار کرده که هردوی آنها برچسب قیمت 350 دلاری داشته، و از چیپست اسنپدراگون «Wear 2100»، رم 512 مگابایتی، حافظه 4 گیگابایتی و اندروید ویر 2 بهره می برند.

Grayson
Sofie

Grayson برای آقایان و Sofie برای بانوان طراحی شده است

مدل گریسون که برای آقایان توسعه یافته، اندکی بزرگتر بوده و با سایز قاب 47 میلیمتری، از بندهای قابل تعویض 24 میلیمتری پشتیبانی می کند. این ساعت همچنین از نمایشگر 1.39 اینچی نیز برخوردار بوده و به یک باتری 370 میلی آمپری مجهز شده است. سوفی اما در بازار ساعت های هوشمند، بانوان را هدف قرار داده و با سایز قاب 42 میلیمتری، از بندهای 18 میلیمتری پشتیبانی کرده و در کنار نمایشگر 1.19 اینچی، از یک باتری 300 میلی آمپری برخوردار است.

به گفته شرکت سازنده، هر دو مدل با یک بار شارژ 24 ساعت کار می کنند و با تلفن های اندرویدی و آیفون ها سازگار خواهند بود. البته محصولات مورد بحث از فناوری NFC بی بهره هستند و به همین دلیل نمی توان از آنها به عنوان کیف پول الکترونیک استفاده نمود.

گفتنی است محصولات جدید مایکل کورس، به عنوان ساعت های هوشمند با ظاهری لوکس طراحی شده اند و به خاطر عدم وجود سنسور ضربان قلب، انتخاب مناسبی برای پایش فعالیت های ورزشی نخواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی