ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای بالاخره در اپ استور مخصوص iMessage منتشر شد

تیم اسپاتیفای ساعاتی پیش نسخه ای از اپلیکیشن خود را بدون سر و صدا برای آی مسیج منتشر کرده که به لطف آن می توانید زمانی که مشغول چت هستید، آهنگ های اسپاتیفای را بدون نیاز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

تیم اسپاتیفای ساعاتی پیش نسخه ای از اپلیکیشن خود را بدون سر و صدا برای آی مسیج منتشر کرده که به لطف آن می توانید زمانی که مشغول چت هستید، آهنگ های اسپاتیفای را بدون نیاز به خروج از اپ یا کپی/پیست لینک مستقیما به اشتراک بگذارید.

برای فعالسازی اسپاتیفای، کافیست آی مسیج را باز کرده و به بخش اپ استور بروید. اینجا می بایست گزینه Manage را بزنید و در صفحه ظاهر شده سوییچ اسپاتیفای را فعال نمایید. با این کار اسپاتیفای در فهرست اپلیکیشن های نصب شده تان نمایان می شود.

توجه داشته باشید که اگر در تنظیمات آی مسیج گزینه اضافه شدن خودکار اپلیکیشن ها فعال باشد، به انجام کارهای بالا احتیاجی نیست. مثل تمام اپلیکیشن های آی مسیج، اسپاتیفای هم نسخه محدودی از اپلیکیشن خود را برای کاربران پیام رسان اپل منتشر کرده که بسیاری از قابلیت های اپ اصلی را در خود ندارد.

مثلا دیگران نمی توانند بفهمند که در لحظه چه آهنگی گوش می کنید، یا این که نمی توانید به فهرست آخرین ترک هایی که گوش کرده اید دسترسی داشته باشید. تنها کار اپلیکیشن این است که فقط 30 ثانیه از آهنگ های آرشیو اسپاتیفای را با دیگران به اشتراک می گذارد.

بنابراین اگر دوستتان بخواهد که به آهنگ کامل گوش بدهد، با کلیک روی لینک ارسال می تواند اپلیکیشن اسپاتیفای را باز کرده و به صفحه مخصوص آن آهنگ هدایت بشود. در غیر این صورت چاره ای جز نصب اپلیکیشن اسپاتیفای نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی