ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راه برای موفقیت اسپاتیفای هموار شد؛ سرویس Groove Music به زودی بسته می شود

مایکروسافت به تازگی تایید کرده که تا پایان امسال پشتیبانی از سرویس استریم آهنگ خود یعنی Groove Music را قطع می کند. بنابراین تنها تا 31 دسامبر 2017 (10 دی) کاربران می توانند به صورت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

مایکروسافت به تازگی تایید کرده که تا پایان امسال پشتیبانی از سرویس استریم آهنگ خود یعنی Groove Music را قطع می کند. بنابراین تنها تا 31 دسامبر 2017 (10 دی) کاربران می توانند به صورت زنده به موسیقی های مختلف گوش داده یا قطعه هایی که دوست دارند را دانلود کنند و بعد از آن مجبورند به یک سرویس موسیقی دیگر کوچ نمایند.

Groove Music در سال 2012 و ابتدا با نام Xbox Music شروع به فعالیت کرد

با توجه به اطلاعات به دست آمده، مایکروسافت اعتراف کرده که علت این تصمیم عدم توانایی آن ها در پاسخگویی به خواسته های طرفداران است. صنعت استریم موسیقی این روزها رشد چشمگیری داشته و به واسطه همین مسئله رقابت بیش از سال 2012 که تازه Groove Music کارش را آغاز نمود سخت شده است.

سرویس های رقیب در طی این مدت رشد خوبی را داشتند اما از آن طرف به دلیل پیشرفت کند سرویس استریم موسیقی مایکروسافت، کم کم کاربران آن تصمیم به استفاده از بقیه سرویس ها همانند اسپاتیفای گرفتند. با وجود پایان پشتیبانی از Groove Music، خبر خوشحال کننده اینجاست که ردموندی ها خواهان گسترش همکاری خود با اسپاتیفای هستند.

البته مایکروسافت همچنان به آپدیت سرویس پخش زنده Groove Music ادامه می دهد، اما فقط تا 31 دسامبر. این سرویس برای سیستم عامل های موبایل، ویندوز و کنسول های ایکس باکس در دسترس است.

بنابراین دارندگان Groove Music می توانند کالکشن ها و پلی لیست هایی که جمع کرده اند را به اسپاتیفای انتقال دهند. جدا از این، مایکروسافت قول داده تا در صورت داشتن شرایط لازم بعضی کاربران بتوانند اکانت پرمیوم 60 روزه اسپاتیفای را دریافت کنند.

بد نیست بدانید با وجود اینکه مایکروسافت پشتیبانی خود را از Groove Music در پایان امسال قطع می کند ولی کاربران برای انتقال اطلاعات خود از این سرویس به اسپاتیفای حداقل تا 31 ژانویه سال بعد (11 بهمن)  فرصت دارند. آخرین گزارشات نشان می دهند که Groove Music نزدیک به 40 میلیون آهنگ دارد. این رقم برای اسپاتیفای 30 میلیون است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mehrdad Kh
    Mehrdad Kh | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    این مایکروسافت هم نحوه رقابت کردن یادش رفته! تو هر چی کم میاره فوری تعطیلش میکنه! مثلا غول نرم افزاریه اما کلا تو همه چی لاک پشتی عمل میکنه

  • پوریا مقدسی
    پوریا مقدسی | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    ففط اونجاش بده که اسپاتیفای فیلتره?

  • rasoul norouzi
    rasoul norouzi | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    تصمیم درستی بود، به خصوص اگه همکاری گسترده تری بین اسپاتیفای و مایکروسافت صورت بگیره و ادغام و استفاده کرتانا با اسپاتیفای بیشتر بشه هر دو برنده این اتفاق هستند و تهدیدی جدی برای اپل و امازون

مطالب پیشنهادی