ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرکز تماس موبایل سامسونگ با خدمات ۲۴ ساعته شروع به کار کرد

سامسونگ الکترونیکس به منظور ارتقا خدمات پس از فروش خود، مرکز تماسی مخصوص کاربران موبایل‌های هوشمند، تبلت و گجت‌های پوشیدنی دایر کرده است که به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته، فعالیت می‌کند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

سامسونگ الکترونیکس به منظور ارتقا خدمات پس از فروش خود، مرکز تماسی مخصوص کاربران موبایل‌های هوشمند، تبلت و گجت‌های پوشیدنی دایر کرده است که به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته، فعالیت می‌کند و کارشناسان آن سوالات و مشکلات فنی کاربران را پاسخ می‌دهند.

این مرکز تماس با استفاده از کارشناسان خود و خدمات کنترل از راه دور، مشکل کاربران را برطرف می‌کند. در نتیجه کاربران موبایل‌های سامسونگ بدون مراجعه حضوری به مکانی خاص و بی‌نیاز از پرداخت هزینه، می‌توانند تمام مشکلات فنی و نرم‌افزاری دستگاه خود را از طریق ارتباطه آنلاین و اینترنتی حل کنند.

مدیران این مرکز تماس در رابطه با مشکلات کاربرانی که دستگاه آنها از گارانتی سامسونگ خارج شده است می‌گویند:

«هر شکایتی که در این مرکز ثبت شود لحظه به لحظه و روزانه توسط کارشناس مربوطه پیگیری می‌شود تا ضمن حل مشکل، رضایت خاطر کاربران جلب شود. به همین دلیل است که کارشناسان این مرکز حتی شنوای شکایات و پیشنهادات خارج از موضوع ضمانت‌نامه هم هستند و بهترین راه‌حل را پیش‌روی مشتریان قرار می‌دهند.»

سامسونگ همچنین به دیجیاتو خبر می‌دهد که کارمندان و متخصصان این مرکز در سه شیفت کاری و به شکل ۲۴ ساعته پذیرای شنیدن مشکلات کاربران هستند و مشتریان این شرکت می‌توانند جهت برقراری تماس با این مرکز، از شماره تلفن ۴۲۱۳۲-۰۲۱ استفاده کنند. 

جدا از خدمات مرکز تماس موبایل، اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان «Smart Tutor» در این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد که از طریق آن، متخصص سامسونگ از طریق اینترنت به موبایل یا تبلت مشتری متصل شده و به این شکل می‌تواند مشکلات را تشخیص داده و آنها را برطرف کنند. متخصصین در این روش به بخش‌های خصوصی موبایل مانند تصاویر، سرویس‌های پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی دسترسی ندارند و در صورتی که کاربر در این بخش مشکل داشته باشد، نیاز به کسب اجازه‌ای جداگانه دارند. 

در عین حال، کاربر تمامی فعالیت‌هایی که متخصص روی موبایل وی انجام می‌دهد را به صورت زنده روی صفحه دستگاه مشاهده کرده و هر زمان که تشخیص دهد می‌تواند دسترسی او را به گجت خود قطع کند. مجوز‌های صادر شده توسط کاربر برای دسترسی به دستگاه هم یکبار مصرف بوده و در صورت قطع تماس، تکنیسین برای اتصال مجدد به دستگاه نیازمند تایید دوباره از سوی کاربر خواهد بود.

خود سامسونگ موبایل ایران در این رابطه می‌گوید:

«مرکز تماس موبایل سامسونگ با ارائه خدمات دیجیتالی همچون گفت‌وگوی آنلاین و اپلیکیشن Smart Tutor، پاسخگویی به سوالات فنی و عمومی و پیگیری روزانه شکایات و انتقادات مشتریان، پشتیبانی همه‌جانبه و کاملی را از کاربران موبایل‌ها، تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ انجام می‌دهد.»

سامسونگ و چند شرکت دیگر در زمینه توسعه موبایل‌های اندرویدی مانند هوآوی و ال‌جی، در سال‌های اخیر توجه بیشتری به بازار ایران کرده‌اند و رضایت مشتری ایرانی را بیشتر از پیش در دستور کار خود قرار داده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Hosien Gohari
    Hosien Gohari | ۲۳ آبان ۱۴۰۰

    سلام خوب هستید من دوروز گوشیمو باز نشانی کردم بعد دباره از اول گوشی رو راه اندازی کردم بعد الان نه سامسونگ اینترنت نصب میشه نه سامسونگ نوت و بقیه برنامه های خود سامسونگ باید‌چی کار کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی