ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Mate 10 Pro هوآوی میت 10 پرو
تکنولوژی

انتشار نخستین تصاویر زنده از موبایل Mate 10 Pro هوآوی

هوآوی چندین موبایل با نام Mate 10 را در نوبت رونمایی دارد، اما به طور حتم یکی از جذاب ترین این محصولات فبلت Mate 10 Pro خواهد بود. محصولی که برای اولین بار تصاویری زنده ای از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

هوآوی چندین موبایل با نام Mate 10 را در نوبت رونمایی دارد، اما به طور حتم یکی از جذاب ترین این محصولات فبلت Mate 10 Pro خواهد بود. محصولی که برای اولین بار تصاویری زنده ای از آن در فضای مجازی منتشر می شود.

این موبایل تمام ویژگی های یک موبایل رده بالا در سال ۲۰۱۷ را دارد. از جمله این موارد می توان به حاشیه های بسیار کم نمایشگر در چهار طرف، دوربین دوگانه و بدنه پشتی از جنس شیشه اشاره کرد.

پیش از این نیز رندرهای رسمی Mate 10 Pro از طریق افشا کننده مشهور ایوان بلس در دسترس ما قرار گرفته بود، اما حالا تصاویر زنده جدید نشان می دهند که شیشه بدنه پشتی این موبایل از شفافیت بالایی برخوردار است. این مسئله سبب خواهد شد که بابت استعداد بالای جذب اثر انگشت بدنه مورد بحث نگران شویم.

گفته می شود Mate 10 Pro مجهز به یک نمایشگر ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسلی است. ظاهراً این نمایشگر از نسبت تصویر متفاوتی در مقایسه با خانواده Mate 10 برخوردار خواهد بود و ارتفاع نمایشگر آن نسبت به عرضش کمی بیشتر از نسبت معمول ۱۶:۹ خواهد بود.

دوربین اصلی این موبایل مجهز به دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی است که انتظار می رود به رسم هوآوی از ترکیب رنگی و سیاه و سفید برخوردار باشند.

به نظر می رسد برگ برنده هوآوی در عرضه موبایل Mate 10 Pro مربوط به قابلیت های مرتبط با هوش مصنوعی آن باشد. طبق شنیده ها چیپست جدید Kirin 970 مجهز به یک هسته اختصاصی برای پردازش های عصبی موسوم به «NPU» (مخفف Neural Processing Unit) است.

هنوز همه کارایی هایی که هوش مصنوعی اختصاصی هوآوی می تواند انجام دهد مشخص نشده، اما از جمله موارد احتمالی می توان به یک دستیار هوشمند در زمان عکاسی و فیلم برداری و ترجمه متون اسکن شده از روی تصاویر بدون نیاز به اتصال اینترنت اشاره کرد.

روز دوشنبه ۲۴ مهر به عنوان تاریخ رونمایی رسمی از سه مدل مختلف از موبایل میت 10، شامل میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت اعلام شده. ضمن این که صحبت از وجود یک مدل چهارم با نام مسعار Marcel نیز در میان هست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mortezanosrati
    mortezanosrati | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    با سلام خدمت همه دوستان عزیز.من قبل از خرید این گوشی بین این و نوت 8 مردد بودم که با بررسی هایی که داشتم این گوشی رو نزدیک 1 ماهه خریدم و واقعا از خریدم راضیم. ویژگی های این گوشی فوق العاده رو میگم بهتون:رزولوشن صفحه این گوشی فوق العادست و وضوح بالایی داره.تنها گوشی ای تو بازاره که اندروید 8 رو خودش داشت موقع خرید (نه نوت 8 و نه اس 8 ندارند).دوربین فوق العاده این گوشی با دو لنز که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر مشابه کیفیت دوربین عکاسی رو میگیره. باتری فوق العاده این گوشی که با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 2 روز شارژ بهم میده.قابلیت سوپرشارژ این گوشی که از حالت فست شارژ سامسونگ خیلی زودتر شارژ میکنه گوشی رو. رم 6 گیگی این گوشی که در مقایسه با نوت 8 خیلی زودتر بازی های سنگین رو اجرا میکنه
    ضخامت و ابعاد این گوشی که خیلی خوشدسته. در نهایت امیدوارم نظرم کمکی برای همه عزیزان در انتخاب گوشی باشه و من خرید این گوشی فوق العاده رو به همه دوستان پیشنهاد میکنم
    ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی