ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای ساخت سریال تلویزیونی با «استیون اسپیلبرگ» وارد همکاری شد

اپل اعلام کرده که برای تولید قسمت های جدید از سریال «داستان های شگفت انگیر» یا Amazing Stories با کانال تلویزیونی Amblin متعلق به استیون اسپیلبرگ و همچنین تولیدات جهانی NBC وارد همکاری می شود. در مورد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

اپل اعلام کرده که برای تولید قسمت های جدید از سریال «داستان های شگفت انگیر» یا Amazing Stories با کانال تلویزیونی Amblin متعلق به استیون اسپیلبرگ و همچنین تولیدات جهانی NBC وارد همکاری می شود.

در مورد این سریال باید بگوییم که مجموعه ای داستانی با تم علمی و تخیلی و ترسناک است که توسط شخص استیون اسپیلبرگ ساخته شده و بین سال های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۷ میلادی توسط کانال NBC پخش می شد. علاوه براین هر کدام از قسمت های «داستان های شگفت انگیز» روی موضوع جدیدی تکیه دارد.

در جریان این دو سال سریال مذکور توانست پنج جایزه امی را دریافت کند و مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب نمود.

اپل بودجه ای بالغ بر ۵ میلیون دلار را صرف تولید این سریال خواهد نمود

حالا اپل اعلام کرده که با همکاری Amblin و NBC در نظر دارد ۱۰ اپیزود جدید برای این سریال بسازد و برای این منظور هم بودجه ای بالغ بر ۵ میلیون دلار را در نظر گرفته است. طبق گزارش وال استریت ژورنال اسپیلبرگ نیز قرار است که به عنوان مدیرتولید با این پروژه همکاری داشته باشد.

گفتنی است شرکت کالیفرنیایی هم اکنون دو سریال دیگر به نام های سیاره اپلیکیشن ها یا Planet of the Apps و همچنین Carpool Karaoke را نیز در حال پخش دارد و انتظار می رود که به لطف همکاری تازه آن با این کارگردان مطرح آمریکایی بتواند وارد رقابت مستقیم با نام های بزرگ این صنعت از جمله آمازون و نتفلیکس شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی