ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ قصد بهبود تجربه کاربری بین چند پلتفرم را دارد؟

سامسونگ به تازگی علامت تجاری جدیدی به نام «Universal Browse» را در کره جنوبی به ثبت رسانده که به نظر می رسد در راستای طرح این شرکت برای توسعه و بهبود تجربه وب گردی در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

سامسونگ به تازگی علامت تجاری جدیدی به نام «Universal Browse» را در کره جنوبی به ثبت رسانده که به نظر می رسد در راستای طرح این شرکت برای توسعه و بهبود تجربه وب گردی در پلتفرم های مختلف باشد.

بر اساس جزئیاتی که در اطلاعات این نام تجاری، ثبت شده، قرار است تجربه وب گردی روی تلویزیون ها و اسمارت فون های این شرکت کره ای با هم ترکیب شوند.

تصویری از مستندات مرتبط با نام تجاری Universal Browse ثبت شده.

لازم به ذکر است که همین حالا هم مرورگر اختصاصی سامسونگ، به خوبی امکان کار بین پلتفرم های متنوع را فراهم می آورد. کاربران با استفاده از این مرورگر می توانند تجربه ای مشابه را روی پلتفرم های مختلف از جمله تلفن هوشمند، هدست واقعیت مجازی Gear VR یا DeX Station (بررسی دیجیاتو) داشته باشند. سامسونگ همچنین به واسطه افزونه ای برای مرورگر گوگل کروم، امکان همسان سازی بوکمارک های آن با مرورگر Samsung Internet را نیز فراهم کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ می خواهد به منظور بهبود تجربه کاربری روی پلتفرم های مختلف، برخی از اپ های قبلی خود را به روز رسانی کند، یا اپ جدیدی ارائه دهد.

انتظار می رود در مراسم CES 2018 که از 19 تا 22 دی ماه سال جاری در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود، خبرهای بیشتری در خصوص نحوه کارکرد Universal Browse بشنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی