ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سه مهارت کلیدی برای دستیابی به موفقیت

موفقیت تعاریف مختلفی دارد؛ بسیاری آن را در دستیابی به ثروت می دانند و برخی نیز سلامتی و آرامش را اصلی ترین مشخصه اش قلمداد می کنند. رسیدن به سطح رضایتمندی از کار و حرفه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

موفقیت تعاریف مختلفی دارد؛ بسیاری آن را در دستیابی به ثروت می دانند و برخی نیز سلامتی و آرامش را اصلی ترین مشخصه اش قلمداد می کنند. رسیدن به سطح رضایتمندی از کار و حرفه روزانه نیز از دیگر نشانه های موفقیت برای خیلی هاست.

اما دستیابی به این نقطه، راه و روش مخصوص به خود را دارد و آنطور که ادب فارسی می گوید: نابرده رنج گنج میسر نمی شود. البته این را هم اضافه کنیم که افراد برای دستیابی به موفقیت پیرو سبک و قواعد خود هستند اما در ادامه این مطلب قصد داریم سه قانون کلی را از زبان یکی از نویسندگان کتاب های نگاشته شده حول این موضوع برای شما مطرح کنیم که راه را برای رسیدنتان به هدف هموارتر می کنند.

۱- تعیین یک هدف اصلی و روشن

در واقع قصد و نیت اصلی از تعیین هدف این است که در هر روز بدانید به چه علت کار مشخصی را انجام می دهید. اگر برای خود هدف داشته باشید آنگاه در پایان هفته، ماه و سال می دانید که علت انجام فعالیت هایتان چه بوده است.

۲- توانایی کار کردن با دیگران

وقتی در یک تیم کار میکنیم اگر کلمه «من» را از قاموس خود حذف کنید و جای آن را به عبارت «ما» بدهید آنگاه حس نزدیکی و هماهنگی بیشتری با گروه پیدا می کنید. استفاده از کلمه «من» نوعی فاصله را میان شما ایجاد می کند. آدم ها دوست دارند با افرادی هم تیم شوند که کار کردن با آنها ساده است و به کارشان تعهد دارند.

۳- داشتن خودآگاهی بالا

انسان در طول زندگی خود به خاطر علل مختلف احساسات گوناگونی را تجربه می کند (عصبانیت، ناراحتی و خوشحالی) اما اگر در برابر یادگیری موضع نگیرید و آماده این کار باشید می توانید از این شرایط درس بگیرید و راه را برای موفقیت تان هموار کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

    ?

مطالب پیشنهادی