ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و ال جی احتمالاً به خاطر مشکلات پیکسل 2 اکس ال به دادگاه می روند

با انتشار گزارش های مربوط به مشکلات نمایشگر پیکسل 2 اکس ال نظیر رنگ های بی روح، عدم توازن روشنایی و مسائل مشابه، گوگل ممکن است با پرونده ای قضایی از سوی خریداران این موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

با انتشار گزارش های مربوط به مشکلات نمایشگر پیکسل 2 اکس ال نظیر رنگ های بی روح، عدم توازن روشنایی و مسائل مشابه، گوگل ممکن است با پرونده ای قضایی از سوی خریداران این موبایل که تحت تاثیر مشکل نمایشگر قرار گرفته اند مواجه شود. پیکسل 2 اکس ال توسط ال جی تولید شده و از نمایشگر 6 اینچی pOLED کمپانی کره ای بهره می برد. حرف p پیش از OLED بر پلاستیکی بودن آن دلالت دارد و دستگاه رزولوشن QHD Plus را به نمایش می گذارد.

به محض اینکه پرونده از سوی یک قاضی تایید شود، پرونده های جداگانه دیگر نیز که به دلیلی مشابه تشکیل شده اند به آن ارجاع داده می شوند. در حال حاضر شرکتی حقوقی به نام Girard Gibbs LLP دست به کار شده و مشغول جلب نظر دارندگان پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال به مشارکت در این پرونده است.

در حالی که مشکلات نمایشگر تنها دارندگان پیکسل 2 اکس ال را تحت تاثیر قرار داده اند، پیکسل 2 هم از مشکلاتی نظیر شنیده شدن نویزی آزاردهنده به هنگام برقراری تماس های تلفنی رنج می برد.

گوگل، اچ تی سی و ال جی احتمالاً از همین حالا باید برای مقابله با این پرونده حقوقی آماده شوند. ناگفته نماند که Girard Gibbs LLP پیشتر هم در چنین پرونده هایی علیه تولیدکنندگان اسمارت فون تجربه داشته و ال جی را به خاطر موبایل های G4 و V10 به دادگاه برده است. این شرکت حقوقی، از موتورولا هم به خاطر سرویس های ضعیف مرتبط با گارانتی شکایت و طلب 4 میلیون دلار کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    دوربین اصلی V30 دریچه دیافراگم F1.6 داره و نور بیشتری رو دریافت می‌کنه. در نتیجه عکس‌های شما رو روشن‌تر و زنده‌تر نمایش می‌ده. ترکیب دریچه دیافراگم F1.6 با لنز شیشه‌ای شفاف رنگ‌ها رو دقیق‌تر و تصاویر رو واضح‌تر از لنزهای پلاستیکی ثبت می‌کنه. ال‌جی V30 قدرتمندترین دستگاه تصویربرداری در عرصه تلفن‌های هوشمند به حساب میاد. من فک کنم هیچ تلفنی تو بازار به گرد وی 30 هم نمیرسه .

  • Dandelions
    Dandelions | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    چند وظیفگی و امکانات صوتی و تصویری در رابط کاربری ال جی حرف نداره. ال‌جی V30 با رابط کاربری پیشرفته‌تر نهایت سهولت رو با گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر ارائه می‌ده. بهترین امکانات چندرسانه‌ای، شخصی‌سازی توسط کاربر و امکانات بصری مفید در رابط کاربری هوشمند ال‌جی وی 30 هستش. تجربه کاربری جدید +UX 6.0 ال‌جی در V30 برای سازگاری بیشتر با نمایشگر OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهینه شده و علاوه بر این، گزینه‌های بیشتری رو برای شخصی‌سازی و تجربه کاربری ملموس‌تر و عینی‌تر فراهم می‌کنه. این رابط کاربری جدید به گونه‌ای طراحی شده که کاربرا بتونن از قابلیت‌های پیشرفته آن به طور کامل استفاده کنن.

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    جی اس ام آرینا هم گوشی پیکس دو رو ند روز پیش ارزیابی کرده بود و میگفت نمایشگرش چنگی به دل نمیزنه و همانند نمایشگر الجی v30 اشکالاتی داره. ینی گوشی حدید الجی هم اره؟؟؟

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

      این همه امکانات درجه یک تو وی 30 هست که تو هیچ گوشی پرچمدار جدید نیست. توی خیلی از سایت های خارجی V30 ال جی رو تنها رقیب آیفون 8 و نوت 8 دونستن با امکاناتی که خیلی پیشرفته تر هستش. هم وزنش کمتره هم کیفیت ساخت و بدنه اش خیلی مرغوب تره. مهم تر از همه این که از نظر دوربین فوق العاده قویتره و دریچه دیافراگم F1.6 توی وی 30 نور بیشتری رو به سوژه میتابونه که هم عکاسی و فیلمبرداری در شب و هم در روز رو خیلی بهتر میکنه. و دیگه اینکه استفاده از لنز شیشه ای به جای پلاستیکی وضوح و شفافیت عکسا رو خیلی بیشتر میکنه.. از نظر عملکرد عکاسی در شب و شرایط کم نور، در حال حاضر وی 30 بهترین تلفن هوشمند دنیاست. نمایشگر OLED Full Vision هم خیلی وضوح و کیفیت تصویر رو بیشتر می‌کنه و مصرف انرژی کمتری هم داره.

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    خوبه 1 قانونی دارن.

    • Mostafa_Eftekhari
      Mostafa_Eftekhari | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

      واقعا این قوانین واسه ماها هیچ معنی نداره .. ما تو پراید وپژو و سمند کشته میشیم هیچ اتفاقی هم برا شرکتا پیش نمیاد .......

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    ???

مطالب پیشنهادی