ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ نوبت به فیفا رسیده است

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

FIFA Soccer

کونامی در دو هفته گذشته با عناوین PES Collection و PES 2018 توانسته بود بازار بازی های فوتبالی موبایل را قبضه کند و حالا هم نوبت به الکترونیک آرتز رسیده تا با ساخته خود به روند رو به رشد اپلیکیشن های ژاپنی ها پایان بدهد. اولین نکته ای که هنگام مواجه با قسمت جدید FIFA Mobile متوجه آن می شوید، تغییر نام بازی است. نسخه اندروید اکنون FIFA Soccer نام داشته و ورژن iOS هم به اسم FIFA Football شناخته می شود.

جدا از بهبود گیم پلی و گرافیک، بزرگترین تغییر بازی را باید به نام بخش کمپین بزنیم که در آن می توانید طی رویدادهای مختلفی مسابقه داده و ضمن کسب امتیاز، فوتبالیست های قدرتمندتری آزاد کنید. جدا از اینکه مشابه نسخه قبل، در بخش Attack Mode قابلیت رقابت با بقیه کاربران را دارید؛ در این قسمت نقش بازیکن های حمله را ایفا می کنید و به حریف گل می زنید. FIFA Soccer همچنان با آن چیزی که انتظار داریم فاصله دارد ولی می تواند سرگرم تان کند.

Sonic Forces: Speed Battle

Sonic Forces: Speed Battle را قبلا معرفی کرده بودیم و علت اینکه ساخته جدید سگا را بین عناوین هفت سنگ امروز می بینید، عرضه جهانی بازی است. Speed Battle عنوانی Runner با محوریت رقابت های آنلاین بوده و در آن کاربران در نقش شخصیت های دنیای سونیک با یکدیگر مسابقه می دهند. بدین صورت که کاراکترهای بازی همانند بقیه عناوین سبک رانر خودشان دویده و حالا باید هنگام رسیدن به موانع با حرکت به لاین های متفاوت، پرش یا سر خوردن روی زمین سعی کنید سرعت تان را حفظ نموده و به بهترین نتیجه ممکن برسید.

Shadow Fight 3

  • ناشر: Nekki
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین و آنلاین است

سرانجام انتظارات به پایان رسید. بعد از چند ماه که ساخته مورد انتظار استودیوی Nekki در مرحله سافت لانچ به سر می برد، روز گذشته Shadow Fight 3 به عرضه جهانی رسید و تمام کاربران جهان بدون دغدغه هایی همیشگی توانستند این عنوان را تجربه کنند. همانگونه که با بررسی نسخه بتا گفته بودیم، برخلاف عناوین پیشین توسعه دهنده تصمیم گرفته برای قسمت سوم از آبجکت های سه بعدی استفاده کند.

جدا از اینکه دیگر تمام شخصیت های داستان سایه نیستند. البته از لحاظ گیم پلی بازی همچنان به اندازه گذشته تاکتیکی بوده و با عنوانی کندتر نسبت به بقیه بازی های مبارزه ای مواجه هستیم. در واقع Shadow Fight 3 تغییرات مثبت زیادی به خود دیده اما همچنان به اصولش پایبند است. بد نیست اضافه کنیم بازی به دو صورت آنلاین و افلاین اجرا شده و برای تجربه آن نیازمند نرم افزار تغییر آی پی نیستید.

The Alchemist Code

Fire Emblem Heroes نه تنها یکی از بهترین ساخته های نینتندو روی موبایل است بلکه به راحتی می توانید یکی از نامزدهای اعتیادآورترین بازی سال 2017 باشد؛ عنوانی که هنگام تجربه اش عقربه های ساعت خیلی سریع تر از چیزی که فکر می کنید به دنبال هم می دوند. خوب خبر خوشحال کننده اینجاست که در هفته گذشته شاهد عرضه عنوانی مشابه برای اسمارت فون ها بودیم.

همانند Fire Emblem Heores، ساخته Gumi عنوانی تاکتیکی/نقش آفرینی است. یعنی در تمام مرحله ها دوربین از بالا بوده و باید همه دشمن های نقشه را با انجام حرکت های نوبتی شکست دهید. اما تفاوت بزرگ The Alchemist Code با بقیه بازی های هم سبکش را باید به نام گرافیک سه بعدی آن بزنیم که باعث شده مخاطب طعم یک تجربه متفاوت را بچشد. جدا از اینکه می توانید در رقابت های 4 نفره به مبارزه با بقیه بازیکن ها بروید.

Dunk Shot

حرف نهایی را همینجا می زنیم؛ Dunk Shot یکی از بهترین های امسال Ketchapp است. ساخته های قدیمی فرانسوی ها با وجود سادگی شان یک ویژگی مهم داشتند و در تک تک لحظه های Dunk Shot می توانید آن را احساس کنید: بازی در مواقع بی حوصلگی می تواند همدم خوبی برای تان باشد. عنوان جدید کچ اپ ترکیبی از انگری بردز با ورزش بسکتبال بوده و بنابراین باید با کشیدن انگشت خود و نشانه گیری، توپ ها را درون سبد بیاندازید. اگر هم توپ ها به سبد نرسند و به پایین بیافتند، مجبورید از ابتدا سعی کنید رکوردتان را بشکنید.

Faraway 2: Jungle Escape

  • ناشر: Snapbreak
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

در هیاهوی عرضه بازی های بی کیفیت از عناوین سبک Escape، ساخته استودیوی Snapbreak توانست مرهم خوبی برای بازیکن ها باشد. در واقع بازی های Escape به نوعی همان عناوین اشاره و کلیک  هستند، با این تفاوت که در آن ها بخش ماجراجویی تا حد زیادی کاهش یافته یا حتی حذف شده است. Faraway: Puzzle Escape از معدود اپلیکیشن هایی بود که با توجه بیشتر به این قسمت توانست یک تجربه سرگرم کننده خلق کند.

در ساعات گذشته شاهد عرضه قسمت دوم بازی با نام Faraway 2: Jungle Escape بودیم. این بار جای صحرایی سوزان، بازیکن ها به یک جنگل سر سبز خواهد رفتو در ادامه ماجراجویی قبلی، باید با حل معماهای گوناگون سعی کنند از راز گم شدن پدرتان سر در بیاورند. اگر از علاقه مندان به بازی های معمایی هستید، Faraway 2 با محیط های گوناگون، پازل های فراوان و سبک گرافیکی جالبش می تواند عنوان سرگرم کننده ای باشد.

Mighty Battles

با توجه به بازخوردهای اولیه بازیکن ها، به نظر می رسد که Mighty Battles یکی از بهترین کلون های ساخته شده از روی کلش رویال باشد. همانند بقیه بازی های الهام گرفته از روی ساخته سوپرسل، در این عنوان نیز بازیکن ها در رقابت های یک به یک به مصاف هم رفته و باید با کار گذاشتن کارت های خود در دو لاین چپ و راست سعی کنند رقیب را از میان بردارند. اما نکته متمایز بازی نسبت به بقیه عناوین مشابه این است که در نبردها، کنترل یک ماشین گان را هم دارید و می توانید با شلیک به سمت دشمنان راه پیروزی را هموارتر کنید.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    بازی هارو دانلود کردم هیچکدوم خوب نبودن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی