ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت Honor 7X با نمایشگر 5.93 اینچی تمام صفحه معرفی شد

کمپانی هوآوی مدتی است که محصولات سری «آنر» را تحت همین برند و بدون لوگوی خود روانه بازار می کند که این امر باعث کمرنگ شدن توجه بسیاری از کاربران نسبت به سابقه شرکت چینی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۳

کمپانی هوآوی مدتی است که محصولات سری «آنر» را تحت همین برند و بدون لوگوی خود روانه بازار می کند که این امر باعث کمرنگ شدن توجه بسیاری از کاربران نسبت به سابقه شرکت چینی به عنوان تولیدکننده موبایل های ارزان قیمت شده است.

Honor 7X از چیپست هشت هسته ای کایرین 659 بهره می برد

اکنون برند آنر از فبلت جدیدی به نام «Honor 7X» رونمایی کرده که به یک نمایشگر 18:9 تمام صفحه 5.93 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده، و از پردازنده هشت هسته ای کایرین 659 با چهار هسته 2.36 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی در کنار رم 4 گیگابایتی بهره می برد.

محصول مورد بحث از نظر فضای ذخیره سازی نیز با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه 256 گیگابایتی شرایط مناسبی داشته، و باتری 3340 میلی آمپر ساعتی آن هم انرژی لازم برای یک روز کاربری استاندارد را فراهم می کند.

لازم به ذکر است که Honor 7X از ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و حسگر مونوکروم 2 مگاپیکسلی بهره برده، و به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری 4K مجهز شده است. در ادامه تصاویر منتشر شده از محصول مورد بحث را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • soheil
    soheil | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    داداچ تو داری اشتباه میزنی نسبت صفحه نمایش اینو نسبت به همه این گوشیایی که گفتی رو برو ببین ، تازه این ۶ اینچه و بنظرم برای یه میان رده ، حاشیۀ خیلی کمی داره

    ولی کلا شبیه نوا۲ پلاسه خود هوآویه ...

    خوبه ولی دیجی این الان معرفی نشده که ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی