ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکایپ به یک باره در اپ استورهای چینی ناپدید شده است

تقریبا یک ماهی هست که اپ استورهای چینی نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن اسکایپ را از سرورهای خود حذف می کنند. به گزارش نیویورک تایمز علت این کار ثبت قوانین جدیدی بوده که بر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۸

تقریبا یک ماهی هست که اپ استورهای چینی نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن اسکایپ را از سرورهای خود حذف می کنند. به گزارش نیویورک تایمز علت این کار ثبت قوانین جدیدی بوده که بر فعالیت سرویس های VoIP در کشور چین نظارت می کنند.

در همین راستا یکی از مقامات اپل در مصاحبه با نیویورک تایمز می گوید: «ما از طریق وزارت امنیت عمومی چین با خبر شدیم که تعدادی از اپلیکیشن های VoIP قوانین محلی کشور چین را رعایت نمی کنند. به همین خاطر این اپلیکیشن ها از اپ استور مخصوص چین حذف شده اند.»

این موضوع به غیر از اپ استور اپل شامل فروشگاه های اپ های اندرویدی هم شده. در حالی که گوگل پلی به طور رسمی در چین ارائه نمی شود، بسیاری از فروشگاه های شخص ثالث اقدام به حذف اسکایپ از فهرست برنامه هایشان کرده اند.

البته یکی از مقامات مایکروسافت در مصاحبه با نیویورک تایمز اذعان داشته که حذف اسکایپ از اپ استور اپل «موقتی» بوده و او و همکارانش در تلاش هستند که هر چه سریع تر اپلیکیشن را به اپ استور باز گردانند.

این اولین باری نیست که فعالیت اپلیکیشنی در کشور چین محدود می شود. اگر به خاطر داشته باشید، چند ماه پیش پیام رسان واتس اپ در این کشور به طور کامل مسدود شد و در ادامه آن سرویس هایی مثل جیمیل، فیسبوک و توییتر هم از سوی دولت چین به دام فیلترینگ گرفتار شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رامين
    رامين | ۱ آذر ۱۳۹۶

    اين چيني ها هم خيلي پررو شدن ديگه. كلا همه چيو به گند كشيدن.
    به نظرم كشورهاي ديگه هم بايد تمام بازارشون رو به روي محصولات با برند چيني ببندن تا بفهمه قرار نيست آشغالاشو جايي جز كشور خودش استفاده كنن.
    همين كه چين يه كشور براي توليد محصولات ساير شركتها باشه و محيط زيست كشورش خراب شه كافيه به نظرم.

مطالب پیشنهادی