ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه متفاوتی از سری Devil May Cry برای موبایل عرضه خواهد شد

پیش از این شایعات زیادی مبنی بر انتشار قسمت جدید از سری پرطرفدار Devil May Cry در فضای مجازی منتشر شده بود و بسیاری منتظر رونمایی نسخه جدیدی از این سری بودند. اما برخلاف انتظارات، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

پیش از این شایعات زیادی مبنی بر انتشار قسمت جدید از سری پرطرفدار Devil May Cry در فضای مجازی منتشر شده بود و بسیاری منتظر رونمایی نسخه جدیدی از این سری بودند. اما برخلاف انتظارات، کپکام از بازی جدیدی در این سری، برای پلتفرم های موبایل رونمایی کرده است.

در حالی که بسیاری از هواداران این سری، منتظر رونمایی از قسمت پنجم دویل می کرای در جریان مراسمی همچون The Game Awards یا PlayStation Experience بودند، به نظر می رسد که انتظار طرفداران با برنامه کپکام برای این فرانچایز کاملاً متفاوت است.

بازار بازی های موبایل کشور چین که سال های اخیر به صنعتی فوق العاده سود آور تبدیل شده، سبب گشته تا تعداد زیادی از سازندگان بازی های ویدیویی به دنبال نشر بازی خود در قالب عناوین موبایل در این کشور باشند.

بازی موبایل دویل می کرای به صورت انحصاری در کشور چین عرضه خواهد شد

شرکتی از همین کشور به نام یونچانگ که پیشتر حق امتیاز بازی های موبایل سری دویل می کرای را از کپکام خریده بود، از بازی جدیدی تحت نام Devil May Cry: Pinnacle of Combat رونمایی کرده است.

دویل می کرای

هنوز مشخص نیست که این بازی از چه سبکی پیروی می کند یا تا چه اندازه از شخصیت های اصلی این سری در آن استفاده شده است. تنها به نظر می رسد که این بازی به صورت انحصاری برای کشور چین عرضه خواهد شد.

طبق اندک اطلاعات منتشر شده از این بازی، شما در دو حالت مبارزه تک به تک و تیمی، به صورت آنلاین قادر به انجام بازی خواهید بود. همچنین محیط مبارزات بازی براساس مکان هایی که قبلاً در قسمت های پیشین دویل می کرای از آن ها گذر کردیم، طراحی شده است.

به نظر می رسد که طرفداران قدیمی این سری، از معرفی Devil May Cry: Pinnacle of Combat آنچنان هیجان زده نشده اند و نمی توان به آن ها خرده گرفت.  بازی موبایل دویل می کرای برای عرضه طی سال 2018 میلادی و در کشور چین زمان بندی شده است. چندی پیش کپکام از نسخه HD Collection سه قسمت ابتدایی این سری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی رونمایی کرد که پیشتر روی کنسول های نسل هفتم نیز عرضه شده بود.

هنوز مشخص نیست که آیا عرضه این بازی موبایل در ساخت قسمت جدید Devil May Cry تاثیر گذار است یا نه؛ اما عرضه قسمت جدیدی از این سری در نسل فعلی، اتفاقی چندان دور از ذهن نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Bizzz
    Bizzz | ۸ دی ۱۳۹۶

    دویل می کرای کارتی ?? شانس نداریم که ?

  • omid ashoori
    omid ashoori | ۸ دی ۱۳۹۶

    این بازی فوقالعادست 7سال پیش توی pc داشتم توی مرحله 7 گیر کردم چون پازلی و نفرینی بود.

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۸ دی ۱۳۹۶

      همون چهارراهه؟?خودمو کشتم تا تونستم ردش کنم.

    • Reza Asadi
      Reza Asadi | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷

      آره منم تو قسمتی گیر کردم که دوباره باید با همه دیو ها مبارزه میکردی

مطالب پیشنهادی