ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست Vive
تکنولوژی

کمپانی HTC فردا از نسخه جدید هدست Vive رونمایی می کند

کمپانی HTC جمعه گذشته با انتشار تصویری در توییتر اعلام کرده بود که روز دوشنبه از مدل جدید هدست واقعیت مجازی Vive رونمایی خواهد کرد. در این تصویر که به صورت هوشمندانه ای طراحی شده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

کمپانی HTC جمعه گذشته با انتشار تصویری در توییتر اعلام کرده بود که روز دوشنبه از مدل جدید هدست واقعیت مجازی Vive رونمایی خواهد کرد.

در این تصویر که به صورت هوشمندانه ای طراحی شده عبارت New Year به صورتی مات و واژه Resolution با وضوح کامل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که می توان آن را نشانه ای از رزولوشن بالاتر نمایشگر در مدل جدید هدست Vive به شمار آورد.هدست Vive

با توجه به اینکه فردا افتتاحیه نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس است احتمالا کمپانی تایوانی در همین نمایشگاه از مدل 2018 هدست Vive رونمایی می کند.

این کمپانی نخستین بار در نمایشگاه MWC سال 2015 در بارسلونا از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرده و سال بعد آن را با قیمت 800 دلار روانه بازارهای بین المللی کرد.

شش ماه پس از ورود این محصول به بازار کمپانی تایوانی اعلام کرد که بیش از 140 هزار دستگاه Vive را به فروش رسانده است. با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که کسب و کار VR در شش ماه 112 میلیون دلار را عاید HTC کرده بود.

با این حال روزگار خوش این کمپانی دوام چندانی نیافت و با ورود رقبای تازه ناچار شد قیمت این هدست ها را  200 دلار کاهش دهد.

تابستان امسال نیز خبرهایی از مستقل شدن کسب و کار واقعیت مجازی Vive، در قالب یک کمپانی جداگانه منتشر شده بود که بعدا توسط مدیران این کمپانی رد شد.

بر خلاف عملکرد نه چندان موفق HTC در زمینه اسمارت فون ها که در نهایت به واگذاری بخشی از آن به گوگل انجامید، کسب و کار واقعیت مجازی این کمپانی از رونق خوبی برخودار است .

پس از انعقاد قرار داد 1.1 میلیارد دلاری با گوگل و انتقال 2 هزار کارمند و متخصص به کمپانی آمریکایی، مسئولان HTC اعلام کردند که به توسعه سیستم های VR متعهد خواهند ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    چرا هیچ فروشگاهی نداره؟ فقط روزای اولی که اومد دیجیکالا میفروخت الان هیچکس نداره

مطالب پیشنهادی