ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

احتمال تولید مدل عجیب لکسوس UX به جای هاچ بک هیبریدی CT200h

لكسوس در نمایشگاه خودرو ۲۰۱۶ پاریس، از یک خودروی کراس اوور کوچک با نام UX Concept رونمایی کرد. خودرویی که از یک طراحی بسیار زیبا و فوق العاده برخوردار است اما لکسوس هنوز اطلاعاتی از ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

لکسوس در نمایشگاه خودرو ۲۰۱۶ پاریس، از یک خودروی کراس اوور کوچک با نام UX Concept رونمایی کرد. خودرویی که از یک طراحی بسیار زیبا و فوق العاده برخوردار است اما لکسوس هنوز اطلاعاتی از قوای محرکه ى پنهان‌ شده در زیر کاپوت UX کانسپت را اعلام نکرده است.

با این حال به تازگی خبر هایی مبنی بر معرفی نسخه نهایی و تولیدی این خودرو منتشر شده است. نسخه ای که احتمالا لکسوس قصد دارد آن را جایگزین مدل هاچبک CT200h در بازار آمریکا کند.کانسپت UX در مرکز طراحی ED2 لکسوس واقع در جنوب فرانسه طراحی ‌شده و پیش‌ نمایشی از مسیر جدید لکسوس در طراحی محصولات آینده خود است.نکته ای که احتمال تولید این کراس اوور کوچک شهری را قوت می بخشد، ثبت تجاری نام های UX200 ، UX250 و UX250h در آمریکا است.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که در بازار بزرگی مثل آمریکا خودرو های کراس اوور و شاسی بلند سهم قابل توجه ۶۰ درصدی را در فروش به خود اختصاص داده اند. این سهم فروش باعث شده تا مدیران شرکت های خودروسازی سعی در عرضه محصولات جدید در این سگمنت باشند.پیش بینی می شود لکسوس قصد دارد تا از نسخه نهایی این خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی کند، البته هنوز تصاویر درحال تست از این کراس اوور منتشر نشده است. تولید لکسوس UX می تواند بازار رقبای آلمانی را نیز در این کشور بخطر بی اندازد. رقبایی که قیمت پایه آنها بین ۳۲ تا ۳۳ هزار دلار است.

نکته مهمتر آنکه با توجه به قیمت گذاری کمتر از 40 هزار دلاری احتمالی لکسوس UX، احتمال عرضه این مدل در بازار کشورمان توسط ایرتویا نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی