ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو
تکنولوژی

کمپانی اوپو به دنبال طراحی یک موبایل تاشوی منحصر به فرد است

کمپانی اوپو به تازگی پتنتی را از یک موبایل تاشو ثبت کرده که بر خلاف نمونه های مشابه از نمایشگری یکپارچه بهره برده و می توان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

کمپانی اوپو به تازگی پتنتی را از یک موبایل تاشو ثبت کرده که بر خلاف نمونه های مشابه از نمایشگری یکپارچه بهره برده و می توان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد.

طراحی این گجت به گونه ای است که از طریق یک لولا در پشت صفحه نمایش بسته شده و موبایلی با نمایشگر کاملا بدون حاشیه در یک سمت را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این مساله امکان استفاده از این اسمارت فون را در قالب موبایلی با دو نمایشگر (شبیه به یوتافون) نیز فراهم کرده و به اوپو اجازه می دهد که به جای دو دوربین جداگانه روی توسعه یک سنسور قدرتمند تمرکز کند که بسته به وضعیت نمایشگر به عنوان دوربین سلفی یا اصلی به کار برده شود.اوپو

اگرچه طراحی پتنت لزوما به معنی تلاش برای تولید آن محصول نیست، اما اوپو یکی از کمپانی هایی است که در کنار سامسونگ، زد تی ای، ال جی و هواوی به توسعه چنین دستگاهی تمایل نشان داده اند.

اوپو قبلا پتنتی را از یک موبایل تاشوی دیگر ثبت کرده بود که طراحی آن پیچیده تر به نظر رسیده و به زیبایی طرح فعلی نبودند.

Axon M
Axon M

موبایل زدتی ای با نام  Axon M نیز در واقع دارای دو نمایشگر است که از طریق یک لولا به هم متصل شده اند و حاشیه های کناری آن باعث ایجاد فاصله بین صفحه نمایش بزرگتر می شود.

DJ Koh رییس بخش موبایل سامسونگ به تازگی گفته بود که این کمپانی در حال کار روی یک موبایل تاشو است اما پیش از عرضه آن در سال 2019 باید چالش هایی از قبیل طراحی بخش تاشو و دوام دستگاه مرتفع شوند.

توسعه چنین موبایل هایی نه تنها توانایی های تئوری و فنی یک کمپانی را به رخ می کشد بلکه دروازه ای را به روی اپلیکیشن هایی باز می کند که موبایل های فعلی امکان استفاده از آنها وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی