ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوالکام
تکنولوژی

کوالکام و سامسونگ قرارداد اشتراک گذاری درازمدت فناوری امضا کردند

کمپانی کوالکام در بیانیه ای تازه خبر از گسترش همکاری های خود با سامسونگ، به عنوان یکی از شرکای تکنولوژیک اش داده است. این دو کمپانی قرارداد استراتژیک چند ساله ای را به امضا رسانده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

کمپانی کوالکام در بیانیه ای تازه خبر از گسترش همکاری های خود با سامسونگ، به عنوان یکی از شرکای تکنولوژیک اش داده است. این دو کمپانی قرارداد استراتژیک چند ساله ای را به امضا رسانده اند و براساس آن، برخی از تکنولوژی های خود در زمینه دیوایس های موبایل را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. مدیرعامل سامسونگ در بیانیه این کمپانی می گوید:

کوالکام از همکاری قدرتمندش با سامسونگ برای سالیان متمادی لذت برده است و ما خوشنودیم که اعلام کنیم از این پس ارتباط مان را از طریق قراردادی دوطرفه قدرتمندتر خواهیم کرد و کماکان یکی از تامین کنندگان کلیدی سامسونگ باقی خواهیم ماند.

قرارداد سامسونگ و کوالکام، اسمارت فون هایی مانند موبایل های سری گلکسی و نیز تجهیزات زیرساختی را شامل می شود. علاوه بر این، سامسونگ از پرونده قضایی کمیسیون مبادلات آزاد کره علیه کوالکام پا پس خواهید کشید که این کمپانی غول تولیدکننده چیپست را به حرکات تجاری غیرمنصفانه متهم کرده است.

اگرچه هیچ یک از دو کمپانی جزییات بیشتری درباره همکاری خود منتشر نکرده اند، گفته می شوند که سامسونگ و کوالکام به کمک یکدیگر به توسعه تکنولوژی های 5G خواهند پرداخت. ناگفته نماند که هفت روز پیش نیز، کوالکام قراردادی برای تامین انحصاری قطعات مورد نیاز برخی کمپانی های چینی مانند اوپو، ویوو، شیائومی و لنوو را به امضا رسانده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    بی ربطه اما تست DXO الجی وی 30 با امیتاز 82 معلوم کرد چرا الجی اینقدر ضرر میده

مطالب پیشنهادی