ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از کیت ISOCELL Dual برای ارتقای کیفیت دوربین های دوگانه پرده برداشت

سامسونگ ساعاتی پیش از ISOCELL Dual رونمایی به عمل آورد؛ یک کیت همه کاره و قدرت گرفته از الگوریتم های نرم افزاری این کمپانی برای دوربین های دوگانه که به سازندگان تلفن های هوشمند اجازه می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۲

سامسونگ ساعاتی پیش از ISOCELL Dual رونمایی به عمل آورد؛ یک کیت همه کاره و قدرت گرفته از الگوریتم های نرم افزاری این کمپانی برای دوربین های دوگانه که به سازندگان تلفن های هوشمند اجازه می دهد از افکت های بوکه و قدرت عکاسی در نور کم سنسورهای سامسونگ در دیوایس های میان رده یا حتی پایین رده خود بدون هیچ مشکلی استفاده نمایند.

کیت ISOCELL Dual برای ایجاد عمق میدان و افکت های مربوط به فوکوس از دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می برد و برای عکاسی در نور ضعیف هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی را در اختیار دارد. همچنین الگوریتم های نرم افزاری سامسونگ نیز آن را برای قدرت بخشی به دوربین های دوگانه یاری می نمایند.

به ادعای سامسونگ، ISOCELL Dual اولین کیت تخصصی برای دوربین های دوگانه در بازار به حساب می آید که می تواند هزینه های لازم برای تعبیه این دوربین ها در موبایل های هوشمند را کاهش داده تا دیوایس های دارای این خصوصیت در عین داشتن کیفیت عکاسی بهتر، با قیمت کمتری به دست مشتریان برسند.

با توجه به عملکرد درخشان الگوریتم های سامسونگ برای دوربین های تلفن های هوشمند، باید منتظر ماند و دید که کدام دیوایس ها زودتر از همه از کیت ISOCELL Dual این شرکت برای ارتقای کیفیت دوربین های خود بهره خواهند گرفت.

Ben K. Hur، معاون ارشد بازاریابی System LSI در سامسونگ الکترونیکس کیت یادشده را این گونه توصیف می کند: «دوربین های دوگانه تجربیات جدید و هیجان انگیزی از عکاسی را برای موبایل ها به ارمغان آورده اند. سامسونگ با ISOCELL Dual راهکاری ارائه کرده تا مشتریان ما بتوانند ضمن تسهیل پروسه ساخت محصولات، بهینه ترین قابلیت های دوربین های دوگانه را برای قشر گسترده تری از مشتریان خود به ارمغان آورند».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی