ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تماس صوتی اپلیکیشن ایمو در ایران فیلتر شد [بروزرسانی]

بروزرسانی: به نظر می رسد قابلیت تماس صوتی ایمو که گزارشات اخیر از فیلترینگ آن خبر می دادند، رفع فیلتر شده و هم اکنون بدون محدودیت قابل استفاده است. اپلیکیشن هنوز به کافه بازار برنگشته، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۸

بروزرسانی: به نظر می رسد قابلیت تماس صوتی ایمو که گزارشات اخیر از فیلترینگ آن خبر می دادند، رفع فیلتر شده و هم اکنون بدون محدودیت قابل استفاده است. اپلیکیشن هنوز به کافه بازار برنگشته، با این وجود می توانید از فروشگاه های اپلیکیشن خارجی آن را دانلود کنید.

خبر اصلی: بعد از مسدود کردن تماس صوتی تلگرام از سوی مراجع داخلی، حالا نوبت به ایمو رسیده تا تماس صوتی آن برای کاربران ایرانی فیلتر شود. از ساعاتی پیش گزارشاتی منتشر شد که نشان می دادند تماس صوتی ایمو برای ایرانی ها مسدود شده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.

در حالی که ابتدا مشخص نبود منشا این اتفاق از داخل یا سرورهای خود برنامه است اما دقایقی پیش تایید شد که این کار به دستور مقامات قضایی بوده و در ادامه آن نیز، مارکت های ایرانی همانند کافه بازار برنامه را پاک کردند تا پرونده ایمو در ایران هر چه زود تر بسته شود.

با فیلتر شدن تماس صوتی ایمو، حالا واتس اپ تنها اپلیکیشن محبوب پیام رسانی است که با آن کاربران ایرانی می توانند بدون مشکل تماس های صوتی و تصویری با یکدیگر بگیرند. هنوز مراجع رسمی علت فیلترینگ تماس صوتی ایمو را توضیح نداده اند و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    هر روز از این جهنم بری میرسد بدتر از بدتری میرسد :(

  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    سؤالم اینه چرا تماس صوتی واتس‌اپ بازه!
    البته اين به‌ معنی اين نیس که دوس دارم اونم فیلتر بشه!! فقط سؤاله دیگه... اون شب که همه مسنجرهارو قطع کردن واتس‌اپ بدون هیچ نقصی باز بود...!!!!!

  • br fri
    br fri | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    رمز نگاری شده هس
    امکان شنود وجود نداره
    چقد میترسن این عقب مانده ها?
    پایان شما نزدیکه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی