ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل P20 Lite هوآوی
تکنولوژی

افشای تصویر و قیمت موبایل P20 هوآوی در وبسایت شعبه اسپانیای اپراتور Vodafone

سه نسخه از موبایل پرچمدار P20 هوآوی قرار است در تاریخ ۷ فروردین به طور رسمی رونمایی شوند. حال تصویر و قیمت موبایل P20 Lite به عنوان ارزان ترین نسخه از تلفن های هوشمند مذکور ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

سه نسخه از موبایل پرچمدار P20 هوآوی قرار است در تاریخ ۷ فروردین به طور رسمی رونمایی شوند. حال تصویر و قیمت موبایل P20 Lite به عنوان ارزان ترین نسخه از تلفن های هوشمند مذکور در وبسایت شعبه اسپانیای اپراتور Vodafone منتشر شده است.

مشخصات سخت افزاری درج شده در وبسایت مذکور همان هایی است که پیش از این از طریق افشاکننده های مختلف از آنها مطلع شده بودیم. نمایشگر ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن +FHD با حداقل حاشیه در بخش بالایی. دوربین دوگانه در بدنه پشتی با ترکیب سنسور های ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی (برای ثبت تصاویر با افکت بوکه) و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در برش بالای نمایشگر.

موبایل P20 Lite هوآوی

موبایل P20 Lite هوآوی با اندروید 8، پوسته انحصاری EMUI 8.0 به همراه چیپست اختصاصی کایرین 659 و ۴ گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد.

قیمت نسخه آنلاک و بدون قرارداد موبایل مذکور در کشور اسپانیا ۳۷۰ یورو معادل ۴۵۰ دلار تعیین شده و در رنگ های آبی و مشکی قابل سفارش خواهد بود. کاربران اپراتور Vodafone نیز با پرداخت ماهیانه ۱۴.۵ دلار امکان در اختیار داشته یک دستگاه از این موبایل جدید را خواهند داشت. باید دید قیمت گذاری این نسخه از موبایل P20 در سایر نقاط دنیا چگونه خواهد بود.

موبایل P20 Lite هوآوی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamed_1000
    hamed_1000 | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    ماشالله قیمت. دیگه هوواوی هم نمیشه گرفت دیگه.

مطالب پیشنهادی