ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی تبلیغاتی جدید Mi Mix 2S خبر از دستیار هوش مصنوعی جدید این شرکت می‌دهد

ماه گذشته شیائومی پرچمدار بعدی‌اش یعنی Mi Mix 2S را معرفی کرد و اعلام نمود این گجت از دستیار هوش مصنوعی جدید شیائو استفاده خواهد کرد. به همین علت شیائومی ویدیوی تبلیغاتی دو دقیقه‌ای منتشر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

ماه گذشته شیائومی پرچمدار بعدی‌اش یعنی Mi Mix 2S را معرفی کرد و اعلام نمود این گجت از دستیار هوش مصنوعی جدید شیائو استفاده خواهد کرد. به همین علت شیائومی ویدیوی تبلیغاتی دو دقیقه‌ای منتشر نموده تا قابلیت‌های این دستیار جدید را به نمایش بگذارد.

با مشاهده‌ی این ویدیوی تبلیغاتی که به زبان چینی و زیرنویس انگلیسی آماده شده ، می‌توان فهمید که شباهت‌های زیادی میان هوش مصنوعی جدید دیجیتالی شیائومی و دستیار گوگل وجود دارد. این شباهت، ظاهری هم هست چرا که نشانه‌های رنگارنگ به کار رفته در شیائو و نوارهای دستیار گوگل تقریباً مشابه یکدیگر طراحی شده‌اند.

دستیار هوش مصنوعی جدید شیائو قابلیت‌های زیادی نظیر استریم موسیقی، ترجمه‌ی منوها، تنظیم تایمر و هشدار زمانی، بازگو نمودن اطلاعات ترافیکی، فرستادن پیغام، باز کردن اپلیکیشن و فعال کردن دوربین را داشته و قرار است روز به روز ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه گردد.

موبایل فوق پیشرفته‌ی Mi Mix 2S  از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، به همراه یک جفت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یکی از آنها لنزی واید و دیگری لنزی تله فوتو خواهد داشت. تلفن هوشمند یاد شده قرار است به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. البته یک نسخه ویژه به نام King نیز عرضه خواهد شد که میزان حافظه‌ها در آن ارتقا داده شده و از ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

به نظر نمی‌رسد که این موبایل بلافاصله به ایالات متحده‌ی آمریکا برسد اما شیائومی درنظر دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی اقیانوس پیمایی کرده و در بازار آمریکا نیز حضور پیدا کند. اگر این اتفاق بیافتد کمپانی چینی باید دوباره در دستیار هوش مصنوعی شیائو تغییرات زیادی ایجاد کند چرا که این هوش مصنوعی فعلاً تنها قادر است تا به زبان چینی فعالیت کند. Mi Mix 2S که هفته‌ی پیش به بازار عرضه شد، در حال حاظر تنها دستگاهی است که از دستیار هوش مصنوعی جدید شیائو بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    ای ول

  • arshiya ayoybi
    arshiya ayoybi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    اَی خِدا

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    والا با این وضع دلار ..خریدن این گوشی ها واسمون رویا میشه ..

مطالب پیشنهادی