ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلاش تازه ZTE در بحبوحه تحریم ها؛ ثبت پتنت موبایلی دیگر با دو بریدگی نمایشگر

دور زدن تحریم ها و مراوده با کشورهایی نظیر کره شمالی از جمله اتهاماتی است که این اواخر علیه شرکت های چینی از جمله ZTE مطرح شده و حسابی آنها را به دردسر انداخته. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

دور زدن تحریم ها و مراوده با کشورهایی نظیر کره شمالی از جمله اتهاماتی است که این اواخر علیه شرکت های چینی از جمله ZTE مطرح شده و حسابی آنها را به دردسر انداخته. این اتفاق البته پیامدهای خوبی هم برای چینی ها به دنبال نداشته و محروم شدن از چیپست های پرتوان کوالکام و لغو احتمالی مجوز استفاده از سیستم عامل موبایلی پرطرفدار گوگل را می توان از جمله اصلی ترینشان دانست.

با این حال اما اتفاقات بد ابدا مانع از حرکت رو به جلوی چینی ها نشده چراکه این کمپانی اخیرا پتنت مربوط به موبایل جدیدی را به ثبت رسانده که می تواند در صف تولید ZTE حضور داشته باشد.

این پتنت که در اداره دولتی مالکیت معنوی چین ثبت شده طرحی غیرمعمول را برای اسمارت فون های این شرکت به تصویر کشده و محصولی با دو بریدگی نمایشگر را نشان می دهد که یکی در بخش بالایی و دیگری در پایین نمایشگر خودنمایی می کند.

ZTE

البته ناگفته نماند این دومین پتنت متعلق به ZTE است که محصولی با این خصوصیت را نشان می دهد و به همین خاطر می توان نتیجه گرفت که چینی ها در ساخت چنین موبایلی مصمم هستند. در واقع علیرغم آنکه بریدگی نمایشگر جنجال های زیادی را در میان کاربران به وجود آورده و برخی آن را خصوصیت مثبتی قلمداد نمی کنند ZTE کاملا مصمم است که دو عدد از آن را در موبایل های خود پیاده سازی کند.

گفتنی است پتنت دوم ثبت شده از جانب این شرکت بیشتر تداعی کننده اسنشال فون است و به همین خاطر یک بریدگی کوچک در بخش بالایی و بریدگی اندک بزرگ تری در قسمت انتهایی نمایشگرش دارد که دکمه هوم را در خود جای داده.

پتنت اولیه ای که توسط ZTE به ثبت رسید اما دو بریدگی بزرگ را در قسمت های فوقانی و تحتانی دستگاه نمایش می داد. در هر حال حتی اگر قرار باشد که یکی از این دو موبایل بالاخره تولید شوند نمی توان انتظار داشت که تا سال آینده شاهد عرضه شان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    شما ناراحت نباش فقط کوالکوم نیست کایرین انویدا مدیا تک و ارم همه چیپ میسازن تا دیروز با دروغ پردازی میگفتن کوالکوم زاییده سامسونگه حالا شده برای امریکای احمق

  • hichkak
    hichkak | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    جالبه

  • shima
    shima | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    وی وی وی حالم بهم میخوره از بریدگی آخه این چیه که دوتاش کردی

مطالب پیشنهادی