ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بعد از ۶ سال انتظار، بالاخره تریلر Cyberpunk 2077 به نمایش درآمد [تماشا کنید]

استدیو CD Projekt RED را با سری ویچر می شناسیم. ویچری که نسخه سومش بهترین بازی سال خود شد و یکی از برترین عناوین این نسل هم محسوب می شود. اما حالا که این سری ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۳۳

استدیو CD Projekt RED را با سری ویچر می شناسیم. ویچری که نسخه سومش بهترین بازی سال خود شد و یکی از برترین عناوین این نسل هم محسوب می شود. اما حالا که این سری به پایان رسیده و ماجراجویی های گرالت تمام شده، این استودیو هم به سراغ داستانی جدید رفته.

Cyberpunk 2077 حاصل تلاش این استودیو لهستانی برای خلق یک بازی جدید است. البته اولین بار نیست که نام این عنوان را می شنویم. مدت ها پیش با تیزر کوتاهی از این بازی رونمایی شد، اما پس از آن دیگر هیچ خبری از این بازی نشد و در نتیجه عطش هواداران به اوج خود رسیده بود.

خبر خوب این است که کنفرانس مایکروسافت در همایش E3 سال ۲۰۱۸ با تریلر این بازی به پایان رسید. تریلری فک بر انداز که آمریکایی با تم سایبرپانک را در سال ۲۰۷۷ نشان می دهد و فرهنگ مردم در آن زمان را به تصویر می کشد.

سایبرپانک ۲۰۷۷ دنیایی است پر از ربات ها و انسان هایی تقویت شده با اجزا مکانیکی. درست همان چیز هایی که از یک بازی با تم سایبرپانک انتظار داریم. مشخص نیست که حوادث این بازی در کدام شهر آمریکا روی می دهند، اما به گفته شخصیت اصلی بازی، این شهر بدترین در این کشور است.

مانند دیگر ساخته های این استودیو، سایبرپانک ۲۰۷۷ هم عنوانی نقش آفرینی است و در تاریخ نامعلومی برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • gorkan
    gorkan | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    مااااااااااااااااااااادر .. آخ قلبم

مطالب پیشنهادی