ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آمیرزا با گذشتن از مرز ۴ میلیون نصب، حالا پرنصب‌ترین بازی کافه‌بازار است

تا چند سال پیش هر کسی که در وسیله‌های نقلیه عمومی، ایستگاه‌ها و وقت‌های خالی سر پایین به گوشی خیره شده بود، دو کار بیشتر نمی‌کرد؛ یا در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید یا وقتش را با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

تا چند سال پیش هر کسی که در وسیله‌های نقلیه عمومی، ایستگاه‌ها و وقت‌های خالی سر پایین به گوشی خیره شده بود، دو کار بیشتر نمی‌کرد؛ یا در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید یا وقتش را با کلش آو کلنز می‌گذراند. شبکه‌های اجتماعی همچنان به قوت خود باقی مانده‌اند اما حالا کلش آو کلنز جایش را به «آمیرزا» داده است.

آمیرزا که عنوانی در سبک کلمات به حساب می‌آید، در روزهای نخست زمستان پارسال منتشر شد و خیلی زود طعم موفقیت را چشید. بازی در کمترین زمان ممکن نسبت به دیگر بازی‌های ایرانی رقم یک میلیون نصب فعال را در کافه بازار رد کرد و همچنین در پایان همان سال، جایزه بهترین بازی را با اختلاف از کاربران کافه بازار دریافت نمود.

اکنون در جدیدترین رکوردشکنی، آمیرزا توانسته از مرز 4 میلیون نصب فعال عبور کند و جایگاه خودش را به عنوان پرنصب‌ترین بازی کافه بازار تثبیت‌تر نماید. تمام این افتخارات در حالی به دست آمده که از عرضه بازی تنها شش ماه می‌گذرد و از طرفی ساخته استودیو «نردبان اندیشه فردا» هنوز راهش را به iOS پیدا نکرده است.

آمیرزا

در اوایل همین ماه و طی گفت‌وگویی که با توسعه‌دهنده داشتیم، آن‌ها تایید کردند که آمیرزا تا پایان تابستان به آی‌دیوایس‌ها می‌آید و کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند بازی را از اپ استور دانلود کنند:

همان طور که استحضار دارید اپلیکیشن های ایرانی منتشر شده در اپ استور بعد از شناسایی مورد حذف قرار می گیرند. بدین منظور برای رفع این موضوع به تمهیداتی نیاز داریم که آن هم نیازمند زمان است. امید داریم تا تابستان امسال بتوانیم بازی را روی اپ استور داشته باشیم.

به‌همراه این رکوردشکنی بازی در رتبه‌بندی فروش اپلیکیشن‌های کافه بازار نیز یک پله نسبت به چند هفته پیش صعود کرد و بعد از اپلیکیشن دیوار، آمیرزا حالا در رتبه دوم پرفروش‌ترین‌های بازار قرار دارد. شما هم جزو این 4 میلیون نفر هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    نه متاسفانه. من فقط بازی های خارجی نصب میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی