ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه‌ی اوپو فایند اکس در اروپا رسماً اعلام شد

روز گذشته اوپو فایند اکس با دوربین های بیرون جهنده رسما در شهر پاریس معرفی شد. این گوشی ایده های مبتکرانه زیادی را در طراحی خود داشت تا به بهترین صورت ممکن قابلیت های نمایشگر ۶.۴ اینچی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

روز گذشته اوپو فایند اکس با دوربین های بیرون جهنده رسما در شهر پاریس معرفی شد. این گوشی ایده های مبتکرانه زیادی را در طراحی خود داشت تا به بهترین صورت ممکن قابلیت های نمایشگر ۶.۴ اینچی اش به نمایش بگذارد. با این حال شرکت سازنده حرفی از قیمت آن به میان نیاورد اما به نظر می‌رسد که امروز قیمت و زمان عرضه‌ی اوپو فایند اکس مشخص شده است.

کمپانی اوپو موفق شده که بدون استفاده از بریدگی یا حاشیه و با بهره گیری از دوربینی منحصر به فرد، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳ درصدی را به ارمغان آورد. ضمن اینکه در پرچمدار یادشده یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت تعبیه شده است.

اوپو به قدری از دوربین خاص و سیستم تشخیص چهره‌ی پیشرفته‌اش مطمئن بوده که حتی یک حسگر اثرانگشت نیز در این گوشی قرار نداده است.

حال کمپانی چینی اعلام کرده که این موبایل از اواسط مردادماه با نرخی معادل ۹۹۹ یورو به بازار جهانی عرضه خواهد شد. گفته شده اوپو فایند اکس قرار است با عرضه در کشور‌های فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و هلند راه خود را به بازارهای اروپا باز کند تا برخلاف گذشته که محصولات اوپو تنها در چین عرضه می‌شد، برند مذکور توسعه بیشتری پیدا کند.

شرکت سازنده مدعی شده که قصد دارد این محصولات را به ایالات متحده نیز برساند اما هنوز قیمت یا زمان مشخصی برای آن اعلام نشده و با توجه به سیاست‌های جدید دولت آمریکا در مورد وارادات گجت‌های چینی به این کشور، بعید است این اتفاق رخ دهد.

البته قیمت اعلام شده تنها به نسخه‌ی عادی این موبایل اختصاص دارد چرا که قرار است مدل شیک و لوکسی از این موبایل با نام نسخه‌ی لامبورگینی عرضه شود که قیمتی معادل ۱۶۹۹ یورو دارد و علاقه‌مندان به این برند ماشین‌های لوکس قادر خواهند بود، آن را خریداری کنند.

از قابلیت‌های منحصر به فرد این ویرایش می‌توان به سیستم شارژ سریع VOOC اشاره کرد که می‌تواند باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را طی ۳۵ دقیقه، کاملاً شارژ کند.

هنوز مشخصات کاملی از این موبایل اعلام نشده اما به نظر می‌ر‌سد نسخه‌ی ویژه بسیار شبیه به مدل معمولی آن باشد. با این تفاوت که نسخه‌ی لامبورگینی از بافت فیبر کربن در بدنه‌ی پشتی خود بهره می‌برد که لوگوی این تولیدکننده‌ی ماشین‌های لوکس روی آن حک شده است.

 

تماشا کنید: ویدیوی بررسی OPPO R7 Plus

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mansour.bz
    mansour.bz | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    اره خیلی محشره اما صدحیف ک با این اوضاح کشور نمیش پشمک خرید چ برس ب این فک کن جی ۱ 700وخرده دگ نباید درمورد این قضاوت کرد

  • فواد قبله
    فواد قبله | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    اوپو تو ایران نمایندگی نداره؟!

    • کیوان صمدی
      کیوان صمدی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

      خیر هیچ وارد کننده ای نمایندگی BBK Electronic رو دریافت نکرده. اگر اینکار رو انجام بدن سه برند اوپو، ویوو و وان پلاس رو میشه به راحتی خرید. اما متاسفانه با اینکه محصولات این سه برند اقتصادی محسوب میشند در ایران اونا رو با دلار 9 هزار تومنی در تعداد محدود وارد میکنند تا کسی به سمتشون نره. حال چه برسه به محصولاتی پرمیوم مانند این گوشی . این سه برند گوشی های خودشون رو بر اساس سرعت هر چه بیشتر طراحی کرده اند. چه در کار با گوشی و چه در شارژ مجدد. تکنولوژی های شارژ سریعشون بی همتاست. من وان پلاس 5T داشتم و باور کنید سرعتش فوق العاده است. منتظرم 6T بیاد تا برم ترکیه بخرم. حساب کردم هزینه خروج از کشور بدی بری شهر وان گوشی رو بخری بعد هزینه گوشی مسافری رو بدی باز 800 تومن سود کردی

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    دمش گرم عجب چیزی ساختن
    ولی صد افسوس که خیلی گرونه بیاد ایران بعید بدونم کسی بتونه بخره.

مطالب پیشنهادی